PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 05:31:00
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to spoleczenstwo tworzy kase... nie spadnie ona z nieba..
    > a poprostu mozna ja wziac z rezerw, i inwestowac
    No tak, w Polsce mamy calkiem sporo rezerw - tam lezy kasa i kwiczy.
    I nikt nie wpada na pomysl, jak taka kase spozytkowac.

    Pokaz mi, gdzie te rezerwy? Tak konkretnie - gdzie?

    > ma sie znaczenie w jakim kraju sie jest i mieszka
    > usa ma swoje "konie pociagowe" gospodarke.. wojna tu wojna tam
    > to napedza wam rynek ;)
    >
    > w polsce nie ma swiadomosci ze to wlasnie ludzie tworza pieniadze
    > i ze nalezy inwestowac w produkty... tworzyc je.. bo my tu ropy nie mamy
    > ani zlota ani innych dobr materialnych z ziemi (moze poza miedzia ale itak
    sprzedaje sie ja jako
    > podroby a nie produkty)...

    No tak - Polska biedny kraj, zle nam bedzie zawsze, wszyscy maja lepiej niz
    my, chyba trzeba by
    poplakac troche, to moze ktos sie zlituje....
    A im dluzej bedziemy plakac, tym bedzie nam gorzej - ale chyba tego wlasnie
    chcemy, nie?

    > wazne jest aby swiadomosc spoleczenstwa byla inna..
    > nie wolno zostawiac ludzi na pastwe losu bez srodku do zycia..
    > jak to robia amerykanie.. lepiej juz wzrorowac sie na niemcach...

    Mysle, ze nie ma po co sie wzorowac - trzeba wziac sie do roboty i juz.

    PiotrG