PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 07:15:15
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "RobiZ" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl> wrote:

    > Dlaczego o tym pisz?? Ano dlatego, ?e ten rok bezrobicia nauczy? mnie
    > szacunku do pracy. Tak, tak! Szacunku! Równie? szacunku do w?asnej
    > osoby... Kiedy? wydawa?o mi si?, ?e jestem ulepiony z innej gliny -
    > mam bardzo dobr? prac? i adekwatn? p?ac? a reszta to nieudacznicy.
    > Kiedy okaza?o si?, ?e zosta?em na przys?owiwym lodzie, przejrza?em na
    > oczy. Nina zapewniam Ci?, ?e nie jest tak ró?owo!

    nie musisz mnie o tym zapewniac, ja o tym wiem.

    nie twierdze, ze jest rozowo.
    twierdze jedynie, ze nawet w takiej kiepskiej sytuacji jaka jest sa
    ludzie majacy przyzwoita prace.
    i ze to od zaradnosci i inteligencji danej jednostki zalezy, po ktorej
    stronie sie znajdzie.

    > Czasami jest tak, ?e warunki zmuszaj? Ci? do podj?cia pracy na
    > gówninych warunkach bo masz do wyboru: kiesk? prac? i p?ac? albo
    > ?mierae z g?odu (wtedy nie zastanawiasz si? nad warunkami umowy!) albo
    > jeste? cierpliwy i czekasz, szukasz tej lepszej... o ile masz takie
    > mo?liwo?ci...

    alez ja tez tak robilam. rozumiem ludzi ktorzy pracuja w gownianej
    robocie - ale nie rozumiem takich, ktorzy pracuja w gownianej, narzekaja
    i nie szukaja w ogole innych mozliwosci.

    > Nina, nie ka?dy mo?e sobie pozwoliae na szukanie odpowiedniej pracy...
    > Wielu z nas musia?o podj?ae ryzyko... Dla jednych jest to rok czekania
    > na "okazj?" a dla innych jest to zatrudnienie si? w HM Tesco gdzie s?
    > bezlito?nie dymani... I co gorsza Oni nie maj? wi?kszego wyboru....
    > tylko dlaczego maj?c w umowie 8 h pracy musz? zasuwaae po 14-16 h?

    nie musza.
    bardzo wielu ludzi w rpacy daje sie wykorzystywac. boja sie nawet pojsc
    porozmawiac normalnie z przelozonym, nie mowie juz o czymkolwiek wiecej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun