PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: Agnieszka <a...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 00:17:57 +0100

    "Nina M. Miller" napisał(a):

    <ciach>

    > na to cale tworzenie, innowacje, projekty i powstawanie miejsc pracy to
    > trzeba kupe kasy miec na zainwestowanie.
    > ta kasa z nieba nie spadnie.

    to spoleczenstwo tworzy kase... nie spadnie ona z nieba..
    a poprostu mozna ja wziac z rezerw, i inwestowac
    budowac mieszkania, drogi, tworzyc miejsca pracy

    > myslisz, ze przyjdzie jakis rzad i PAM! machnie rozdzka i zrobi sie
    > nagle BOGATO?
    > HALO! Obudz sie!

    ma sie znaczenie w jakim kraju sie jest i mieszka
    usa ma swoje "konie pociagowe" gospodarke.. wojna tu wojna tam
    to napedza wam rynek ;)

    w polsce nie ma swiadomosci ze to wlasnie ludzie tworza pieniadze
    i ze nalezy inwestowac w produkty... tworzyc je.. bo my tu ropy nie mamy
    ani zlota ani innych dobr materialnych z ziemi (moze poza miedzia ale itak sprzedaje
    sie ja jako
    podroby a nie produkty)...

    wazne jest aby swiadomosc spoleczenstwa byla inna..
    nie wolno zostawiac ludzi na pastwe losu bez srodku do zycia..
    jak to robia amerykanie.. lepiej juz wzrorowac sie na niemcach...

    korupcyjne pasntwo generuje lewe renty... i owszem..
    ale to samo panstwo wysprzedaje sie i tyle (i juz to prawie zrobilo)
    moze jeszcze sprzedac sluzbe zdrowia, gornictwo i pkp nie bedzie juz strakujacych...

    piszesz, ze startowalas na rynku pracy 1989.. ja tez...
    ja tu nadal jestem... a ty ?

    > Zeby Polska sie wyciagnela z problemow teraz, to tez niestety tylko krew
    > pot i lzy i to przez dlugie lata.

    polacy sie wysprzedali..
    a ci co teraz wchodza na rynek pracy po 14latach to juz nowe pokolenie !!!
    ktore cierpi za grzechy ;) ojcow... w 89 wszyscy handlowali..
    dzis tesco i inne gaenty zalamaly im rynek...
    polska to jedna wielki sklepik pod szyldem tesco, gaent i inny hit... postawil hale,
    podatkow nie
    placi,
    sprzedaje nasze lub chinskie... a i dal kredyt ;)
    a co zarobil na tym to wywiozl do siebie ;)

    pozdrawiam
    Agnieszka