PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych

  • 21. Data: 2003-03-26 10:02:20
    Temat: Odp: Poszukujem
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:1809.0000007c.3e816ab0@newsgate.onet.pl...
    > Nie wiem jak wam, ale mi sie wydaje ze nie ma w tym nic zlego. Znam osobe,
    > ktora zamawiala u nich referat i wiem ze z uslug byla zadowolona.

    Tak? A prawo jazdy tez u kogos kupowala?

    GreG

  • 22. Data: 2003-03-26 10:20:46
    Temat: Re: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Nie wiem z czego wynika Twoje zachowanie... moze z tego ze sam nie masz
    pomyslu
    > na biznes. Ja wszystkim polecam ta firme. Sa uczciwi, maja niskie ceny
    prac i
    > dzialaja szybko.

    Jeżeli według ciebie uczciwość polega na kupowaniu prac magisterskich, to
    lepiej wyjedź z tego kraju, może wtedy będzie lepiej.

    > Swoja droga jesli mieliby Ci zaplacic 15 zł za strone, to cena
    > za strone dla zlecajacego wynosilaby ze 30 zl. I co?

    Interes by padł, z pożytkiem dla wszystkich korzystających z usług doradców
    podatkowych, prawników i innych z bożej łaski magistrów.
    Same plusy.

  • 23. Data: 2003-03-26 10:23:44
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl>

    Pewnego dnia, a bylo to w Wed, 26 Mar 2003 00:09:34 +0100, pewien
    www.referaty.pl napisał/a:

    > oferujemy prace, to dosc wartosciowe smieci w tych czasach. Ramsey

    Dzidziusiu!
    Ty i twoja praca oferowana !!! Ty wpierw naucz sie czytac Netykiete
    (odpowiadaj POD anie NAD), potem przeczytaj elementarz, a kiedy dojdziesz
    do prawa, to ewentualnie pomyśl o szukaniu pracowników.

    BTW: jakby mi kolega zaproponował 10 zeta za stronkę referatu napisanego
    za niego, to bym go na kaktus wysłał i jeszcze dokopał. Nie za to, że
    tylko tyle proponuje, ale za to, że nie zna pojęć: - uczciwość
    - sumienność
    - sprawiedliwość,
    a przede wszystkim, za to, że chce dostać coś za pieniaðze i jemu się
    nie chce uczyć. Nie mam ochoty walczyć potem na rymnku pracy z
    debilstwem dresiarskim, które w papierkach napisze "A..Z" a będzie dalej
    na poziomie przedszkola.

    Bez pozdrowień, r...@p...onet.pl
    --

    Przy odpowiadaniu na moje posty, usu? .ox i 3 z mojego adresu.

  • 24. Data: 2003-03-26 10:24:00
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    p...@i...net.pl writes:

    > Nie wiem jak wam, ale mi sie wydaje ze nie ma w tym nic zlego. Znam osobe,

    ok. to powiedz, czy poszedlbys do lekarza, co ma kupiony dyplom?

    a zatrudnilbys u siebie w firmie inzyniera wiedzac, ze mu ktos prace
    dyplomowa napisal?

    egzaminy i pisanie prac dyplomowych, zaliczeniowych etc. sa po to,
    zeby sprawdzic czyjes kompetencje i wiedze.

    jesli ktos nie ma czasu zeby sie nauczyc czy napisac, to znaczy ze nie
    ma czasu na studia i nie powinien sie za to brac, koniec kropka.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 25. Data: 2003-03-26 10:34:33
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    p...@i...net.pl wrote in

    > Nie wiem z czego wynika Twoje zachowanie... moze z tego ze sam nie
    > masz pomyslu na biznes. Ja wszystkim polecam ta firme. Sa uczciwi,
    > maja niskie ceny prac i dzialaja szybko.

    ...zaraziles sie od nich brakiem znajomosci Netykiety ?! Odpowiadaj pod postem.

    Gdyby byli uczciwi to :

    a.) dzialaliby legalnie
    b.) nie wspieraliby tych, ktorzy dzialaja nieuczciwie

    Nazywasz ich firma ...czy dostales od nich fakture ?

    Tyle,
    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 26. Data: 2003-03-26 10:55:01
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Nie wiem jak wam, ale mi sie wydaje ze nie ma w tym nic zlego. Znam osobe,
    > ktora zamawiala u nich referat i wiem ze z uslug byla zadowolona.

    A ja znam osoby, ktróe są zadowolone z usług agencji towarzyskich -
    wolałbym jednak, by moja żona czy córka tam nie pracowały, podobnie jak
    sam nie podjąłbym się prowadzenia takiego biznesu.

    Jeżeli uważasz, że nie ma nic złego w uczynieniu źródła zarobku w
    pisaniu prac/referatów/ryplomów, to jesteś na dobrej drodze do złożenia
    ofery kompleksowej: my od państwa kupujemy (z upustem) komplet
    materiałów dajmy na to "inżynier" i kompleksowo oferujemy zestawy pełne,
    np. Student Turbo - dyplom w 3 miesiące!
    Następny krok to wizyta u władz uczelni (najlepiej na działce
    rekreacyjnej) z propozycją: p. profesorze jest zapotrzebowanie rynku na
    dyplomy, oferujemy 5000 EUR za kompleksowe rozwiązanie i chcemy, by pan
    rektor właczył się do naszego biznesu.

    Po roku - dwóch uznasz, że zwrot kapitału jest za niski i konsekwencją
    tego będzie np. import i dystrybucja narkotyków (ludzie tego potrzebują,
    a ktoś musi zaspokajac potrzeby rynku).

    Penie napiszesz, że jest granica, której nie przekroczysz - jesteś tego
    pewien?

    Pzdr: Dogbert

  • 27. Data: 2003-03-26 10:58:51
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > pomyslu

    > prac i

    > Jeżeli według ciebie uczciwość polega na kupowaniu prac magisterskich, to
    > lepiej wyjedź z tego kraju, może wtedy będzie lepiej.

    Dołaczę się do prośby o banicję, aczkolwiek mniej oględnie, powtórzę
    jedynie prośbę umieszczoną na pomniku wodza rewolucji: "Weź ten rower
    weź te buty i spierdalaj z Nowej Huty!"

    Pzdr: Dogbert

  • 28. Data: 2003-03-26 11:06:34
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    p...@i...net.pl napisał(a):

> [...]
    cena

    > za strone dla zlecajacego wynosilaby ze 30 zl. I co?

    Człowieku, daj se spokój i nie reklamuj tych durnych usług !!!

    Potem takie ludziki, co to przeczołgali się przez studia za pomocą kupowanych
    referatów i kupili pracę magisterską biegają po mieście z tymi swoim
    gównianymi dyplomami i się dziwują, że nie mogą pracy znaleźć.

    Albo co gorsza, dostaną pracę i mamy kraj taki, jaki mamy. Taki człowieczek,
    jak się już na studiach nauczył nieuczciwości i cwaniactwa będzie powielał
    takie zachowania w pracy zawodowej, biznesie i działaniach społecznych i
    potem wszyscy mamy taki wspaniały kraj jaki mamy. I do kogo mieć pretensje,
    jak nie do siebie samych.

    Zamiast reklamować "są uczciwi i mają niskie ceny" może zawołaj wielkim
    głosem - LUDZIE, UCZCIE SIĘ JAK NAJWIĘCEJ. Studia to jest taki wspaniały
    okres w życiu człowieka, że naprawdę wtedy ma się otwartą głowe i mozna się
    wiele nauczyć. Znacznie ciekawszych rzeczy niż kombinowania, kto ma najniższe
    ceny na referaty. Pożal się Panie Boże - widzisz to i nie grzmisz. Nie z
    powodu grzechów (czy grzeszków), ale z powodu ludzkiej głupoty.

  • 29. Data: 2003-03-26 11:47:56
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > ofery kompleksowej: my od państwa kupujemy (z upustem) komplet
    > materiałów dajmy na to "inżynier" i kompleksowo oferujemy zestawy pełne,
    > np. Student Turbo - dyplom w 3 miesiące!

    He, he dobre, choć przypomniało mi się, że coś podobnego zalegalizowało
    nasze pańswo pt. "matura w rok" (za kase oczywiście) IMO skandaliczne i
    demoralizujące dla młodzieży, której nie chce się normalnie uczyć.

  • 30. Data: 2003-03-26 11:57:32
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    p...@i...net.pl napisał:

> [...]
    > dzialaja szybko. Swoja droga jesli mieliby Ci zaplacic 15 zł za strone, to cena
    > za strone dla zlecajacego wynosilaby ze 30 zl. I co?

    Jak juz tak to wykladasz - i to, ze osoba zainteresowana musi
    zainwestowac w kilka kartek z ogloszeniami, stronke w statycznym HTMLu i
    zamiast 6 zl pewnie zakosi 20.

    Flyer