PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych

  • 11. Data: 2003-03-26 08:30:00
    Temat: Re: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl>

    a dlaczego miejsce zamieszkania musi być Warszawa?? to znaczy w dokumentach
    tak musi być? ja mieszkam w wawie bez meldunku i mogę się podjąć... w końcu
    jak się nie ma za co żyć...

    Anka

  • 12. Data: 2003-03-26 08:38:30
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > aha co do osob krytykujacych nas za stawki jakie placimy. Prosze sie
    > najpierw zastanowic ile placa za godzine pracy w McDOnaldzie *5,5brutto* a
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New
    > Roman, odstepy 1,5. za 6 zł netto.
    > Ramsey

    To rzeczywiscie sporo, w takich Chinach to ludzie robia za dolara dziennie

    jacek

  • 13. Data: 2003-03-26 08:47:55
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dokumentach
    > tak musi być? ja mieszkam w wawie bez meldunku i mogę się podjąć... w

    Wiesz Aniu czym jest pisanie komus prac magisterskich? Wiesz kim sa ludzie,
    ktorzy
    uprawiaja taki proceder? Wiesz jak sie konczy zadawanie sie z takimi ludzmi?

    GreG

  • 14. Data: 2003-03-26 08:50:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl> wrote in

    > oferujemy prace, to dosc wartosciowe smieci w tych czasach.

    Czy Wy jestescie ograniczeni umyslowo ? Czy nie umiecie przeczytac nazwy grupy ani
    dotrzec do opisu jej tematyki ?

    Nic mnie obchodzi co oferujecie. Mozecie nawet rozdawac pieniadze, ale temetyka tej
    grupy jest inna. Jesli wchodzisz w jakikolwiek biznes bazujacy na Internecie, musisz
    najpierw poznac zasady tu panujace i nie wlazic z butami. Naduzywasz naszej
    goscinnosci.

    Nie czytamy tej grupy dla Twoich - czy jakichkolwiek innych - reklam. Czy zdajesz
    sobie
    sprawe z tego, ze za notoryczne spamowanie grupy mozesz poniesc calkiem wymierne
    konsekwencje ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 15. Data: 2003-03-26 08:51:40
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Meldunek nic do tego nie ma , mieszkasz w wawie i tyle. Robota i tak jest na
    czarno, chloptas pisze "przeciez placa netto".
    t.

  • 16. Data: 2003-03-26 08:54:08
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: p...@i...net.pl

    Nie wiem jak wam, ale mi sie wydaje ze nie ma w tym nic zlego. Znam osobe,
    ktora zamawiala u nich referat i wiem ze z uslug byla zadowolona. Poza tym, ile
    taka firma (wystawiaja faktury) moze napisac prac magisterskich w roku? 95%
    dzialalnosci to nieszkodliwe referaty. Co do ceny za strone, to wcale nie jest
    malo. Bedac na studiach sam bawilem sie w platna pomoc studentom i za strone
    nie dalo sie dostac wiecej niz 8 zł.
    Z pozdrowieniami
    Paweł

  • 17. Data: 2003-03-26 09:29:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    www.referaty.pl <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tworcy serwisu www.referaty.pl poszukuja studentow do stalej wspolpracy przy
    > pisaniu prac oferowanych przez serwis: referaty, prace zaliczeniowe,
    > magisterskie, licencjackie, itd. w zakresie nauk ekonomicznych

    Przecież do takich ogłoszeń jest pl.praca.oferowana - czy coś takiego. Jak
    nie potraficie przestrzegać pewnych reguł w necie, to skąd można wiedzieć,
    czy przestrzegacie reguły w tym swoim biznesie.

    Może trochę więcej profesjonalizmu w działaniach ?

  • 18. Data: 2003-03-26 09:41:12
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Może trochę więcej profesjonalizmu w działaniach ?

    Ty się profesjonalizmu od dresiarzy spodziewasz.

  • 19. Data: 2003-03-26 09:53:23
    Od: p...@i...net.pl

    Nie wiem z czego wynika Twoje zachowanie... moze z tego ze sam nie masz pomyslu
    na biznes. Ja wszystkim polecam ta firme. Sa uczciwi, maja niskie ceny prac i
    dzialaja szybko. Swoja droga jesli mieliby Ci zaplacic 15 zł za strone, to cena
    za strone dla zlecajacego wynosilaby ze 30 zl. I co?

  • 20. Data: 2003-03-26 10:01:24
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Swoja droga jesli mieliby Ci zaplacic 15 zł za strone, to cena [...]

    Chciales raczej napisac "mielibysmy" !

    GreG