PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych › Re: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    From: "Rafał" <k...@g...ox.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    Date: Wed, 26 Mar 2003 11:23:44 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    Pewnego dnia, a bylo to w Wed, 26 Mar 2003 00:09:34 +0100, pewien
    www.referaty.pl napisał/a:

    > oferujemy prace, to dosc wartosciowe smieci w tych czasach. Ramsey

    Dzidziusiu!
    Ty i twoja praca oferowana !!! Ty wpierw naucz sie czytac Netykiete
    (odpowiadaj POD anie NAD), potem przeczytaj elementarz, a kiedy dojdziesz
    do prawa, to ewentualnie pomyśl o szukaniu pracowników.

    BTW: jakby mi kolega zaproponował 10 zeta za stronkę referatu napisanego
    za niego, to bym go na kaktus wysłał i jeszcze dokopał. Nie za to, że
    tylko tyle proponuje, ale za to, że nie zna pojęć: - uczciwość
    - sumienność
    - sprawiedliwość,
    a przede wszystkim, za to, że chce dostać coś za pieniaðze i jemu się
    nie chce uczyć. Nie mam ochoty walczyć potem na rymnku pracy z
    debilstwem dresiarskim, które w papierkach napisze "A..Z" a będzie dalej
    na poziomie przedszkola.

    Bez pozdrowień, r...@p...onet.pl
    --

    Przy odpowiadaniu na moje posty, usu? .ox i 3 z mojego adresu.