PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porady dla angielskich pracodawców.

  • 1. Data: 2007-08-01 14:27:01
    Temat: Porady dla angielskich pracodawców.
    Od: "John_Smith" <J...@n...mail.pl>

    01.html

    :)

    --
    J.S.

  • 2. Data: 2007-08-01 21:59:59
    Temat: Re: Porady dla angielskich pracodawców.
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    John_Smith <J...@n...mail.pl> wrote:
    01.html

    najlepsze na końcu. Chyba tego numeru The Times nie czytałem :)

    B.

  • 3. Data: 2007-08-02 08:37:50
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl>

    On 2007-08-01, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:
    01.html
    > najlepsze na końcu. Chyba tego numeru The Times nie czytałem :)

    No ba, grunt to reputacja. Pamiętacie reklamy z hydraulikiem i
    pielęgniarką? Politycy swoje, ale francuskie nastolatki to ponoć
    sobie plakaty z tym chłopakiem nad łóżkami wieszały :)

    Daniel
    --
    photosite.pl

  • 4. Data: 2007-08-05 13:31:12
    Od: svamp <"svamp[wytnij_to]"@gazeta.pl>

    > 7. Please protect this area from dust.
    >
    > Prosheh too zakrich pjed koorjem ee piwem.

    Proszę to zakryć przed kurzem i piwem? ;D

  • 5. Data: 2007-08-06 10:44:00
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Proszę to zakryć przed kurzem i piwem? ;D

    dość dziwnie wyglądające dla polaka słowo "pył"