PracaGrupypl.praca.dyskusjePomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie › Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
  • Data: 2002-11-27 10:31:25
    Temat: Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak, k...a, tworzymy w naszym kraju normalne podjeście do pracy. Spox

    Dużo, to jest milion dolarów. Trzeba wyjątkowej determinacji, by za 10k
    zostać uznanym za osobę nierzetelną i nieuczciwą.
    Nawet, jeżeli powołać się na okoliczność, że ta "górka" to np. premia
    uznaniowa, "którą obiecano" (pracownik nie odpowiada za sformalizowanie
    tego faktu) - to nie wyobrażam sobie, by poważnie traktować osobę, która
    takie pieniądze sobie przywłaszczy.
    Znam jednak podobny przypadek, gdy pracownikowi sąd pracy umorzył
    niezwrócone zaliczki, argumentując, że to w gestii pracodawcy jest
    kontrola i rozliczanie. Jakie czasy, takie obyczaje.

    Pzdr: Dogbert