PracaGrupypl.praca.dyskusjePomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie › Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
  • Data: 2002-11-28 09:55:57
    Temat: Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > teoretycznie nie mozesz nawet ich pobrac z konta - mowi o tym bodajze prawo
    > bankowe oraz na 99% umowa z bankiem ktora podpisales. Generalnie chodzi o to
    > ze klient MUSI poinformawac bank o kazdym 'podejrzanym' przelewie. Jezeli
    > pracodawca cie nie poinformowal na pismie wczesniej o tej sytuacji to mozesz
    > powiedziec ze nie zauwazyles nic podejrzanego - jednak jezeli to zrobil to
    > ciezko rznac glupa :> Inna sprawa ze chyba nie chcesz stac sie zlodziejem?

    Tak jest w przypadku, gdy na koncie pojawią się pieniądze "z kosmosu".
    Tutaj pojawiły się jak, mniemam z tytułem "wynagrodzenie za..", ale w
    ocenie pracownika w zawyżonej kwocie. Ponieważ to pracodawca ustala
    wysokość wynagrodzenia w oparciu o m.in. umowę - może dojść do sytuacji,
    gdy pracownik dostanie np. podwyżkę lub premię, a dowie się o tym w
    chwili wypłaty. Nie praktykuje się procedury, że o podwyżce czy premii
    pracodaca musi skutecznie zawiadomić pracownika, a ten przyjmuje bądź
    nie przyznaną gratyfikację, zaś pracodawca oczekuje z wypłatą do decyzji
    zainteresowanego.

    Pzdr: Dogbert