PracaGrupypl.praca.dyskusje › Policealne ?

  • 1. Data: 2002-07-09 16:26:53
    Temat: Policealne ?
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    Czesc
    Czy pracodowacy zwracaja uwage.. na rodzaj szkoly ? Np. jesli skoncze,
    policealna informatyke to bedzie to komus robilo roznice... czy ja
    jestem technik informatyk czy tez... inz. informatyk albo mgr.informatyk
    ?
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-07-09 17:27:52
    Temat: Re: Policealne ?
    Od: "Aethernus Otium" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Ice" <i...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policealna informatyke to bedzie to komus robilo roznice... czy ja
    > jestem technik informatyk czy tez... inz. informatyk albo mgr.informatyk

    A jakbys byl pracodawca to bys zwracal uwage?

  • 3. Data: 2002-07-09 21:05:32
    Od: "mario_79" <m...@N...pl>

    czy ja
    | jestem technik informatyk czy tez... inz. informatyk albo mgr.informatyk

    A zwracaloby Twoja uwage, czy jezdzisz 20 letnim "maluchem", Nubira, albo
    nowka "merolem"? Jak sadzisz?????
    pzdr

  • 4. Data: 2002-07-10 08:25:02
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > policealna informatyke to bedzie to komus robilo roznice... czy ja
    > jestem technik informatyk czy tez... inz. informatyk albo mgr.informatyk

    to zalezy, co tak naprawde potrafisz...

  • 5. Data: 2002-07-19 21:34:19
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    <i...@k...chip.pl> wrote:

> [...]
    > skoncze, policealna informatyke to bedzie to komus robilo
    > roznice... czy ja jestem technik informatyk czy tez... inz.

    Na pewno zwróci uwagę, jak postawisz kropkę po skrócie mgr

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 6. Data: 2002-07-20 11:17:48
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "bellboy" napisal:

    > Na pewno zwróci uwagę, jak postawisz kropkę po skrócie mgr

    A co jesli postawi kropke po skrocie nr? ;) W koncu blad tego samego
    kalibru a wydaje mi sie, ze jakos tak traktowany po macoszemu w porownaniu
    z mgr...

    pozdrawiam
    Greg