PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chałupnica

  • 1. Data: 2002-07-09 14:23:50
    Temat: Praca chałupnica
    Od: "Waldemar" <m...@w...pl>

    Witam !!!

    Chciałbym prosić o ewentualne informacje na temat pracy chałupniczej, której
    tak wiele ofert można znaleźć w internecie.
    Bo z tego co tam piszą jest to zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe.

    Pozdrawiam,
    Waldemar

  • 2. Data: 2002-07-09 15:13:16
    Temat: Re: Praca chałupnica
    Od: Karol Makowski <s...@b...org>

    On Tue, 9 Jul 2002 16:23:50 +0200, Waldemar wrote:
> [...]
    > tak wiele ofert można znaleźć w internecie.
    > Bo z tego co tam piszą jest to zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe.

    Było na grupie wiele razy, ja osobiście spotkałem tylko jedną firmę, która
    rzeczywiście dawała tego rodzaju pracę, ale bynajmniej przez Internet, czy
    telewizję.
    Reasumująć: Jeśli firma każe Ci płacić za katalogi, bądź wysyłać zwrotne
    koperty ze znaczkiem, to na 99% oszustwo.

    Karol Makowski
    http://BSDzine.org
    s...@B...org

  • 3. Data: 2002-07-10 23:19:06
    Od: "Schedar" <g...@p...onet.pl>

    > Reasumująć: Jeśli firma każe Ci płacić za katalogi, bądź wysyłać zwrotne
    > koperty ze znaczkiem, to na 99% oszustwo.

    zgadza sie, potwierdzam

  • 4. Data: 2002-07-11 05:56:13
    Od: <k...@p...onet.pl>

    , bądź wysyłać zwrotne
    > koperty ze znaczkiem, to na 99% oszustwo.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Karol Makowski
    Zawsze sie zastanawiam, jak widze takie ogloszenie.......Co oni robia z tymi
    znaczkami?...Na poczte komus odsprzedaja? Tu pod spodem jeszcze duzo kolejnych
    kantow siedzi...

    Pozdrawiam
    Krzysztof