PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwójne wypowiedzenie › Re: Podwójne wypowiedzenie
    From: "Savage" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podwójne wypowiedzenie
    Date: Mon, 5 Feb 2007 01:20:45 +0100

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał

    > musialbys poczytac sobie jak orzekaja sady w zakresie ciezkiego
    > naruszenia obowiazkow pracowniczych; na pewno nie ma to nic wspolnego
    > z wykonaniem "planu na premie"; gdyby pracodawca przez te miesiace
    > widzial celowe dzialania, ktore jego zdaniem mialyby prowadzic do
    > niewykonania "planu", mogl stosowac kary: anulowanie premii regulaminowej,
    > pisemne upomnienie, pisemna nagana; jezeli nie bylo takich, a wrecz
    > przeciwnie - premia byla wyplacana, to ja bym tu nie widzial podstaw
    > do jakichkolwiek roszczen ze strony pracodawcy;

    I właśnie o to mi chodziło.

    > ale z drugiej strony pracodawca mogl sie dowiedziec np. w zeszlym
    > tygodniu, ze jego handlowiec od roku podpisywal na boku umowy na
    > rzecz konkurencji z klientami, ktorzy przychodzili do punktu sprzedazy
    > danego pracodawcy; i to by sie juz moglo kwalifikowac na artykul
    > 52, gdyz byloby umyslnym dzialaniem narazajacym pracodawce na szkody
    > finansowe - i to naprawde duze;

    Wg opisu przedstawionego mi przez brata pracodawca "nic na niego nie ma"
    oprócz owego niewykonywania planów a wręcz po prostu nic więcej nie robił
    wbrew woli pracodawcy.

    > a czy wykonanie planu jest obowiazkiem pracownika? oczywiscie ze nie;

    Czyli podsumowując albo pracodawca ma coś "cięższego" niż niewykonywanie
    planów albo spokojnie można iść do sądu pracy.
    Bardzo dziękuję za pomoc.

    Paweł