PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsluch › Re: Podsluch
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podsluch
    Date: Thu, 24 Jun 2004 23:11:26 +0000 (UTC)

    <v...@g...pl> napisal(a):

    > To uważaj żeby ci same siroty nie zostały, co są na tyle nie kumate, że nie
    > potrafią sobie normalnej pracy znaleźć tylko dygają przed byle półmózgiem.
    > Współczuję pracowników.
    > Jest tak, że DOBRY fachowiec o pracę się nie martwi (IT) - no chyba że
    > zadowalasz się samymi gnieciuchami.

    Twórz sobie swoje teorie -> pracodawcy wiedzą conieco o rynku pracy i
    nic im nie przeszkodzi zatrudniać doskonałych fachowców, którzy godzą się
    na te warunki. Jeśli porządnie pracuje, to wierz mi - kontrola typu 'Big
    Brother' jest TYLKO I WYŁĄCZNIE (!!!) na jego korzyść. Powtórzę jeszcze
    raz - tylko i wyłącznie na jego korzyść. Pisz sobie co chcesz, ale wiem
    coś na ten temat.

    Reszta niech sobie siedzi na bezrobotnym i narzeka, jak to
    źle w Polsce. Powodzenia i błogosławieństwo na drodze w kolejce w urzędzie
    pracy. W Polsce to są same królewicze i królewny, którym się wydaje, że
    za mniej niż 10 tysięcy to nie ruszą ich arystokratycznych tyłków, bo to
    się nie godzi. I takich ani ja, ani nikt z moich znajomych nie zatrudni,
    bo to są ludzie, którzy taką postawą dowodzą swoją kompletną
    nieprzydatność, ponieważ nie kapują, że rynkiem (także rynkiem pracy)
    rządzi prawo podaży i popytu. Taki ktoś więcej niż zamiatanie biura nie
    wyskoczy. A takie grupy jak ta, to ich królestwo - aż brzuch boli, kiedy
    się to wszystko czyta. Niestety wtedy człowiek rozumie, że w Polsce
    nigdy nie będzie tak jak na tzw. 'cywilizowanym' świecie, bo mamy takie
    społeczeństwo, jakie mamy. Postawa roszczeniowa i niech mi kapitalizm sam
    wypłaca pensję, ja nie jestem od tego, żeby pracować. Nie otake
    Polske walczylyśmy, nie? Wstrętni imperlialiści!

    Jakiś czas temu znajomego Anglika ruszyła reklama Zetki 'Najlepsze
    radio do słuchania w pracy'. Otóż to - tam się w pracy pracuje, a nie
    słucha radia.
    --
    Samotnik