PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsluch › Re: Podsluch
  • Data: 2004-06-25 01:09:51
    Temat: Re: Podsluch
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jun 2004 11:24:43 -0400, "Przemyslaw Kafara"

    >Od jakiegos czasu mamy w firmie poinstalowane wszedzie kamery. Powod byl
    >banalny... sprzedawcy w jednym pokoju musza widziec gdy dzwoni telefon czy
    >kolega z drugiego pokoju jest rzy biurku. Oczywiscie skonczylo sie na tym ze
    >kamery sa nawet na stolowce, kazdy samochod firmowy ma juz zainstalowany GPS
    >i szef wszystko i wszystkich sledzi. ostatnio w naszym pokoju pokazala sie
    >nowosc... mikrofon. Szef nas podsluchuje. Z kamerami bylo o tyle dobrze ze
    >kazdy wiedzial ze sa i w calej firmie sa o tym informacje zeby klienci byli
> [...]

    To jest nielegalne. O ile kamery w miejscach publicznych sa legalne,
    to podsluch - NIE! Nagrywac rozmowy, itp moze tylko jedna
    z stron dyskusji.
    Inna sprawa - co zyskasz, jesli wyegzekwujesz to prawo?

    PS. Ja mam inny problem. Palenie tytoniu. Ponoc w Polsce zabronione,
    a gdzie ide do firmy to pracuje w oparach dymu. Jak sobie z tym
    poradzic - ma ktos pomysl ???