PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsluch › Re: Podsluch
  • Data: 2004-06-25 07:51:59
    Temat: Re: Podsluch
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek wrote:

    > Zgadza się. W normalnym kraju wypłaca się na czas. W normalnym kraju nikt
    > nawet nie myśli o zatrudnianiu na czarno, bądź kombinowaniu typu: "na
    > papierku stawka minimalna, a do ręki jakoś się dogadamy..". W normalnym
    > kraju działają sądy i prokuratura. Pracowałem za granicą jako zwykły robol i
    > byłem traktowany normalnie, czyli o niebo lepiej niż jako programista w
    > Polsce kiedyś tam.

    Widzisz, problem tez w tym, ze w normalnym kraju koszty pracy nie
    siegaja prawie 50%. W normalnym kraju nie ma tez skostnialego i
    popieprzonego kodeksu pracy. I tu rozumiem wszystkich tych, ktorzy boja
    sie zatrudnic pracownikow na umowe o prace i uciekaja w rozwiazania typu
    umowa o dzielo, czy tez umowa o wspolpracy.

    Dopoki takie warunki w Polsce beda, dopoty beda ludzie kombinowac.

    ..:: fabio