PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mam zbyt duże wymagania??

  • 11. Data: 2006-03-29 14:04:59
    Temat: Re: Podepnę się pod wątek
    Od: g...@p...onet.pl

    > To ja podepnę się pod wątek, bo mam podobny problem. ukończyłam dwa
    > fakultety na panstwowych uczelniach (filozofie i informatyke), zrobilam
    > studia podyplomowe z zarzadzania projektami, pol roku pracowalam w
    > wydawnictwie jako redaktor, potem 1.5 w IT jako asystent project managera.
    >
    > i chcialabym pracowac jako PM w IT, ale 1. nie mam doswiadczenia stricte jako
    > PM, 2. nie mam juz pojecia gdzie takie doswiadczenie zdobyc:P
    >
    > dodatkowo problem pojawia sie z zalapaniem sie na ww. stanowisko bo nie mam
    > duzego doswiadczenia (male mam), a na stanowisko asystenckie jakby nie bylo
> [...]

    PMI? PRINCE2? UML? biegly angielski? podstawy SQL, ORACLE i C? -> analityk lub
    PM

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2006-03-29 14:42:22
    Temat: Re: czy mam zbyt duże wymagania??
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "sarra" <b...@s...pl> napisał

    > chciałabym sie zajmowac analizą danych, statystyką, moze analiza finansową
    A studiowałaś metody ilościowe? Albo systemy decyzyjne? Cos w tym guście by
    się tu przydało :-)

    > znam spss, statisice, accessa, sql-a, power pointa
    > podstawy javy, podstawy c
    > b. dobrze umiem exela
    to wg mnie o niczym nei świadczy

    > znam sie w miare na rachunkowości, czytałam troche o analizie finansowej
    a co to ma do analizy danych ?

  • 13. Data: 2006-03-29 16:11:31
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Saro a ja mam genialny pomysł ..... za darmo :))))))

    Saro załóż działalność gospodarczą i rób co umiesz ..... na zasadzie
    outsourcingu

    Świadcząc te usługi bedziesz mogła robic dokładnie to, co chcesz /....... i
    więcej :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2006-03-29 16:44:15
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    On 29 Mar 2006 , g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    nie programuje w ogole - i nie ma najmneijszych szans, zebym sie tego
    nauczla - po prostu nie wchodzi i tyle. natomiast UML znam (robilam dosc
    sporo roznego rodzaju diagramow, przypadkow uzycia, itp) angielski tak
    srednio - rozmowa face-to-face bez problemow, czytanie dok. tech. tez bez
    problemow, tlumaczenia na/z tez bez wiekszych problemow, ale nie nazwalabym
    tego biegly. podstway sql-a w ciagu 1-2 dni mozna przypomniec, na studiach
    bylo i teraz to doslownie kwestia przypomnienia ale to podstawy - poza
    drobnymi projektami w trakcie studiow niewiele mialam z tym wspolnego.

    co do metodyk PMI i PRINCE2 - to teorie znam - ale nie wydaje mi sie to
    biegla znajomosc - brakuje praktyki.

    do certyfikowania sie PM brakuje niestety tych 2-3 lat praktyki jako PM
    przy jakichkolwiek projektach.

    --
    Izza

  • 15. Data: 2006-03-29 17:10:38
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > biegla znajomosc - brakuje praktyki.
    >
    > do certyfikowania sie  PM brakuje niestety tych 2-3 lat praktyki jako PM

    na dodatek jestes z Wwy i sprawnie pracujesz z Debianem.

    Przejrzyj ppo, jobpilota i pracuja - powinnas cos znalezc dla siebie. Kilka
    firm ostatnio szukalo osoby o Twoim profilu (wsrod nich zdaje sie Comarch).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 16. Data: 2006-03-30 05:51:20
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    sarra napisał(a):
> [...]
    > podstawy javy, podstawy c
    > b. dobrze umiem exela
    > znam sie w miare na rachunkowości, czytałam troche o analizie finansowej

    Zależy jak dobrze znasz to o czym piszesz - co myślisz o tym:
    http://www.statconsulting.com.pl/career/career_pl.ht
    ml ?

  • 17. Data: 2006-03-30 07:05:25
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Izza" <i...@c...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie programuje w ogole - i nie ma najmneijszych szans, zebym sie tego
    > nauczla - po prostu nie wchodzi i tyle.

    ale pozniej jak szef Dilberta powiesz programistom 'ja tego nie potrafie
    wiec musi byc proste - zrobicie to w 3 dni' ?

    MSPANC

  • 18. Data: 2006-03-30 08:25:02
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2006 09:05:25 +0200, mbn <m...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    To, ze nie programuje, nie znaczy, ze nie wiem ile to czasu zajmuje.
    Poza tym moze sie zle wyrazilam, od biedy (wielkiej) cos napisze, ale
    zajmie mi to n razy (gdzie n > 9) wiecej czasu niz wprawionemu programiscie.
    jakby nie bylo w czasie studiow musialam pozaliczac rozne jezyki programowania,
    wiec jakies niewielkie przynajmniej pojecie o tym musze miec:P
    jesli mialabym sie juz pozniej czegos czepiac, to tylko tego, ze brakuje
    komentarzy do kodu :), ale to juz takie moje male odchylenie.

    --
    Izza

  • 19. Data: 2006-03-30 09:28:05
    Temat: Re: Podepnę sięwątek
    Od: a...@w...pl

    Izza wrote:

    > nie programuje w ogole - i nie ma najmneijszych szans, zebym sie tego
    > nauczla - po prostu nie wchodzi i tyle. natomiast UML znam (robilam dosc
    > sporo roznego rodzaju diagramow, przypadkow uzycia, itp)

    Moze ja sie nie znam, ale jako programista nie wyobrazam sobie PM-a,
    ktory wczesniej sam PRAKTYCZNIE nie programowal, w dodatkku dlatego, ze
    mu "nie wchodzi". UML-a mozna sobie rysowac tak jak kwiatki na lace,
    tylko to musi miec sens i przejsc w DOBRY kod.

  • 20. Data: 2006-03-30 09:30:40
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

> [...]
    > Poza tym moze sie zle wyrazilam, od biedy (wielkiej) cos napisze, ale
    > zajmie mi to n razy (gdzie n > 9) wiecej czasu niz wprawionemu

    no wlasnie potwierdziłaś to co napisałam - nie masz doświadczenia w
    programowaniu ale _wiesz_ że programiście powinno to zająć mało czasu