PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-14 21:53:04
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT live_evil pisze:

    > Ukończenie technikum elektronicznego jest bez znaczenia przy rekrutacji
    > na stanowisko elektronika?

    Zaryzykowałbym radykalną tezę, że istotniejsze są umiejętności, jakie
    się tam nabyło. (Mógłbym zwracać uwagę, że pisałem o podawaniu
    numeru liceum a nie typu szkoły, ale mogłem też wyrazić się jaśniej.)

    Czyli, w przypadku składania CV na stanowisko przy którym istotna jest
    umiejętność natryskiwania powierzchni płaskich przy pomocy bulbulatora
    xyzzy wz. 1938, wyeksponowałbym raczej informację o posiadaniu takiej
    umiejętności (lub umiejętności zbliżonej) niż kładł nacisk na fakt
    ukończenia szkoły wieczorowej natrysków towarzyskich i uczuciowych.

    Wiek w żadnym razie nie ma powodu znajdować się w CV.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''For an adequate time call 555-3321''