PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-15 10:31:08
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Łukasz pisze:
    > Ja chodziłem do LO ale pomimo tego wpisuję to w CV gdyż była to
    > specjalna profilowana klasa co też tam zaznaczam.

    To ja ci tylko powiem, że jak szukaliśmy administratora sieci, to
    najmniej nas interesowało, do jakiej profilowanej klasy chodził.

    > Wiek też wpisuję gdyż działa to na moją korzyść, pracodawca ma prawo
    > wiedzieć czy będę wiekiem pracował do młodego zespołu czy nie. Jeśli
    > dla kogoś umieszczanie tych danych w CV jest zabawne, to sam jest
    > zabawny.

    Napnij się bardziej, tylko uważaj, żeby ci żyłka nie pękła. Jak Ci
    pracodawca proponuje, żebyś się nachylił, zdjął spodnie i przygotował
    na zaaplikowanie próbnika doodbytniczego, to kupujesz żel nawilżający
    za własne pieniądze, czy też zaciskasz zęby i myślisz o Brytanii?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Alliance, n.:
    In international politics, the union of two thieves who
    have their hands so deeply inserted in each other's pocket
    that they cannot separately plunder a third.
    -- Ambrose Bierce, ,,The Devil's Dictionary''