PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-15 18:04:11
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnhateq0.53k.baran@wrath.hell.pl Miroslaw L. Baran
    <b...@h...pl> pisze:

    > Zaryzykowałbym radykalną tezę, że istotniejsze są umiejętności, jakie
    > się tam nabyło. (Mógłbym zwracać uwagę, że pisałem o podawaniu
    > numeru liceum a nie typu szkoły, ale mogłem też wyrazić się jaśniej.)
    > Czyli, w przypadku składania CV na stanowisko przy którym istotna jest
    > umiejętność natryskiwania powierzchni płaskich przy pomocy bulbulatora
    > xyzzy wz. 1938, wyeksponowałbym raczej informację o posiadaniu takiej
    > umiejętności (lub umiejętności zbliżonej) niż kładł nacisk na fakt
    > ukończenia szkoły wieczorowej natrysków towarzyskich i uczuciowych.
> [...]
    Jakich informacji ma prawo żądać pracodawca od osoby ubiegającej sie o pracę
    jasno określa KP. Wieku (daty urodzenia) tam nie ma. Jest za to zakaz
    dyskryminacji ze względu na m.in. wiek.
    Przepis przepisem, życie życiem.
    Zawsze bowiem znajdą się szmaciarze (są i tu, co często widać) o mentalności
    niewolnika, nie znający pojęcia szacunku do samego siebie, pogodzeni z
    własnym upodleniem do tego stopnia, że go nawet nie dostrzegają, ba! -
    uważają to za normę. Zrobią wszystko czego sobie ich pan lub przyszły pan
    zażyczy i jeszcze będą zadowoleni.

    --
    Jotte