PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-15 09:43:43
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja chodziłem do LO ale pomimo tego wpisuję to w CV gdyż była to specjalna
    profilowana klasa co też tam zaznaczam. Wiek też wpisuję gdyż działa to na
    moją korzyść, pracodawca ma prawo wiedzieć czy będę wiekiem pracował do
    młodego zespołu czy nie. Jeśli dla kogoś umieszczanie tych danych w CV jest
    zabawne, to sam jest zabawny.