PracaGrupypl.praca.dyskusje › Paszport

  • 11. Data: 2002-10-08 07:39:54
    Temat: Re: Paszport
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    > ja bym jednak sprawdzila, bo jesli chodzi o wize amerykanska to sie
    > przepisy mogly zmienic po 11 wrzesnia.

    Bylem w Stanach w styczniu tego roku z wiza w starym paszporcie. Nie bylo
    problemow. Wczesniej martwilem sie, ze beda problemy (po 11 wrzesnia),
    dlatego poprosilem kumpla aby sie o to zapytal w konsulacie.

    Kumpel otrzymal stosowna informacje, o czym juz pisalem. Chyba jednak na tej
    ulotce bylo napisane, ze w przypadku zmiany nazwiska trzeba sie starac o
    nowa wize.

    Darek

  • 12. Data: 2002-10-08 08:42:25
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    > ja bym jednak sprawdzila, bo jesli chodzi o wize amerykanska to sie
    > przepisy mogly zmienic po 11 wrzesnia.

    Nic sie nie zmienilo, tez bylem z dwoma paszportami.

    pzdr.