PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRowa moralnosc Kalego

  • 1. Data: 2003-11-05 11:35:43
    Temat: PRowa moralnosc Kalego
    Od: "Andzik" <a...@h...com>

    Znalazlam niedawno w prasie oferte pracy na stanowisku, ktore bardzo
    pasowalo do moich zainteresowan i kwalifikacji. Zleceniodawca okazala sie
    agencja BTL Polymus, notabene tegoroczny laureat nagrody Media & Marketing.
    Jakiez bylo moje zaskoczenie, gdy w odpowiedzi na maila o zakres obowiazkow
    na oferowanym stanowisku otrzymalam odpowiedz: "ta praca jest tylko dla
    mezczyzn". Werdykt wydano bez znajomosci chocby szczatkowych informacji o
    mojej osobie. O ile sie orientuje (pozniej przypadkowo natrafilam na szerszy
    opis) nie bylo to uzasadnione w zaden sposob profilem stanowiska. Pomijam
    fakt, ze odpowiedz nijak sie miala do mojego pytania. Na nastepnego maila w
    tej sprawie nie bylo juz zadnej reakcji.

    Przykre, ze podobne praktyki stosuje nawet firma, ktora w zakresie
    swiadczonych uslug ma ksztaltowanie wizerunku swoich,calkiem powaznych
    klientow.

    Do tej pory (o naiwnosci!) bylam przekonana, ze w Polsce problem
    dyskryminacji sie wyolbrzymia. I tu pytanie:

    Czy komus jeszcze sie to przytrafilo? Jak radzic sobie w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2003-11-05 11:41:35
    Temat: Re: PRowa moralnosc Kalego
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    (...)
    > Przykre, ze podobne praktyki stosuje nawet firma, ktora w zakresie
    > swiadczonych uslug ma ksztaltowanie wizerunku swoich,calkiem powaznych
    > klientow.

    He, to standard.
    Na własny użytek nazywam to "biznesem po polsku".
    Jakiś czas temu rozstałam się z firmą, która na prawo i lewo pokazuje jaka
    jest super, wspira organizacje charytatywne i w ogóle, a ludzi pracujących u
    siebie traktuje jak najgorsze bydło (najlepej oczywiście, żeby pracowali za
    darmo).

    Asmira

  • 3. Data: 2003-11-05 12:57:16
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Zawsze marzylem o posadzie sekretarki.
    Niestety sekretarek rodzaju meskiego nie szukaja ;-)

    MarcinP

  • 4. Data: 2003-11-05 13:19:06
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siebie traktuje jak najgorsze bydło (najlepej oczywiście, żeby pracowali

    czyżbyś też pracowała dla Budimexu ? w centrali ?

    a ja inne hasła słyszę na odmianę :-D "co ??? po czterdziestce ?"

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-11-05 14:45:01
    Od: "Bartosz Giełzak" <b...@c...prv.pl>

> [...]
    > siebie traktuje jak najgorsze bydło (najlepej oczywiście, żeby pracowali

    Dlaczego unikasz pisania nazwy tej firmy ??

  • 6. Data: 2003-11-05 14:45:10
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > siebie traktuje jak najgorsze bydło (najlepej oczywiście, żeby pracowali

    Nie napisałam ostatniego zdania: też mi szkoda klientów, bo co mogą dostać
    od ludzi pracujących pod przymusem (ekonomicznym), śniących o zmianie pracy?

    Asmira

  • 7. Data: 2003-11-05 14:46:32
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > czyżbyś też pracowała dla Budimexu ? w centrali ?
    >
    > a ja inne hasła słyszę na odmianę :-D "co ??? po czterdziestce ?"

    Nie Budimex :)

    Jeszcze - pani, z dwójką dzieci, to będzie mi pani ciągle na zwolnieniu.

    I bezdzietna koleżanka: panią zatrudnię, a za miesiąc będzie już pani w
    ciąży.

    :)

    A.

  • 8. Data: 2003-11-05 16:41:32
    Od: "Andzik" <a...@h...com>

    > Zawsze marzylem o posadzie sekretarki.
    > Niestety sekretarek rodzaju meskiego nie szukaja ;-)

    Zostaje Ci jeszcze "pracownik biurowy" :-)
    Andzik

  • 9. Data: 2003-11-05 20:42:48
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    , która na prawo i lewo pokazuje jaka
    > za
    >
    > Dlaczego unikasz pisania nazwy tej firmy ??

    Bo mi jeszcze życie miłe ;)

    A tak poważnie - czekam na pozew. Nie chcę dawać dodatkowych argumentów.

    Asmira

  • 10. Data: 2003-11-05 21:28:25
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Andzik" w wiadomości news:boan5f$3af$1@pyro.tvk.pl napisal(a):

    > Czy komus jeszcze sie to przytrafilo?

    Tak - w urzedzie pracy uslyszalem, ze oferta jest skierowana tylko do
    kobiet.

    > Jak radzic sobie w takiej sytuacji?

    Podziekowalem i wyszedlem ;-)

    pozdrawiam