PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nagana

  • 1. Data: 2003-11-04 18:16:58
    Temat: Nagana
    Od: "Darek" <e...@W...onet.pl>

    W zakłądzie jest zakładowa komisja świadczeń socjalnych.
    Są dofinansowania za pobyt dzieci pracowników na wypoczynku letnim po
    przedłożeniu faktury za pobyt.
    Zakład pracy zakwestionował wysokość faktury.
    Oskarżył mnie o naciąganie firmy.
    Zadzwonił do osoby gdzie przebywałem (kwatery prywatne) a właściciele wyrzekli
    się wszystkiego (wysokości opłaty za pobyt dziecka, a to oni wystawiali
    fakturę, i świadczonych usług.
    Zrezygnowałem ze świadczenia dla świętego spokoju a pomimo to pracodawca chce
    dać naganę.
    Czekam na odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-11-04 18:55:57
    Temat: Re: Nagana
    Od: "gobo" <g...@U...TO.kki.net.pl>

    Witam
    Zrezygnowales= przyznales sie do winy. Niepotrzebnie odpusciles. Na tych
    ludzi od kwater bym naslal US, potwierdzil grafologicznie ich podpis na
    fakturze i tak przynajmniej bym poprawil sobie humor.
    Pozdrawiam
    Piotrek

    --
    * świat jest sceną, ale sztuka jest źle obsadzona.(O.W)
    * g...@U...kki.net.pl | www.gobo007.republika.pl