PracaGrupypl.praca.dyskusje › format aplikacji

  • 1. Data: 2003-11-04 15:43:46
    Temat: format aplikacji
    Od: Tmn <t...@t...net>

    W jakim formacie najlepiej wysyłać cv i motywacyjny?
    pdf czy html?

    Tmn

    http://www.softcoffee.net/

    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2003-11-04 16:16:34
    Temat: Re: format aplikacji
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Tmn wrote:
    > W jakim formacie najlepiej wysyłać cv i motywacyjny?
    > pdf czy html?

    czy ty naprawde nie zrobiles przeszukania tego archiwum ?
    watek pojawia sie raz na miesiac...
    a co za roznica ? jak beda chcieli to odczytaja nawet w xml..
    ehh.

    m.

  • 3. Data: 2003-11-04 16:22:51
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On Tue, 04 Nov 2003 16:43:46 +0100, Tmn wrote:

    > W jakim formacie najlepiej wysyłać cv i motywacyjny?
    > pdf czy html?

    Proponuję doc lub rtf
    --
    JKorr

  • 4. Data: 2003-11-04 19:26:39
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Zdecydowanie *.doc lub rtf.

    po prostu sa poreczniejsze niz pdf i mozna na nich zrobic slowo komentarza
    lub cos w razie potrzeby zaznaczyc bez potrzeby bawienia sie z edytowaniem
    pdf.

  • 5. Data: 2003-11-05 08:40:05
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Tmn" <t...@t...net> napisał w wiadomości
    > W jakim formacie najlepiej wysyłać cv i motywacyjny?
    > pdf czy html?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tmn

    było już setki razy o tym :)

    konkluzja :
    - w przypadku firm różnorakich branży - format rtf (tak by równie dobrze
    było odczytane w wordzie jak i openofficie)
    - firmy informatyczne - jw. ale równie chętnie pdf
    - poza tym zawsze można zastosować html - ale ważne że by był porządnie
    zrobiony i nie "kaszanił" się na różnych przeglądarkach.

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-11-05 08:49:53
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > - poza tym zawsze można zastosować html - ale ważne że by był porządnie
    > zrobiony i nie "kaszanił" się na różnych przeglądarkach.

    moja konkluzja
    jesli jestes tym ktorego szukaja, to dostaniesz robote
    nawet jak wyslesz w *.txt z notatnika
    Jak cie nie potrzebuja, to zaden format nie pomoze.

    MarcinP

  • 7. Data: 2003-11-05 08:55:26
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia wto, 04 lis 2003 tako rzecze Kamil:

    > Zdecydowanie *.doc lub rtf.

    FSF: "Możemy położyć kres załącznikom Worda"
    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.pl
    .html

    Zdecydowanie pdf. :)

    > po prostu sa poreczniejsze niz pdf i mozna na nich zrobic slowo komentarza

    To zrobią to długopisem. W firmach zazwyczaj CV są drukowane i do tego
    właśnie stworzony jest pdf.

    Przy dokumentach Worda nigdy nie wiesz, że odbiorca będzie
    widział do samo co Ty na ekranie. To jest magia tego formatu ;).

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 8. Data: 2003-11-05 17:00:14
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:boacvk$9g9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > - poza tym zawsze można zastosować html - ale ważne że by był porządnie
    > zrobiony i nie "kaszanił" się na różnych przeglądarkach.

    A we flashu?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 9. Data: 2003-11-05 18:39:10
    Od: Tmn <t...@t...net>

    Dnia Wed, 5 Nov 2003 17:00:14 -0000, Jarosław Wiechecki
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    > A we flashu?

    lol, jeszcze w power poincie, excelu, accesie, photoshopie, autocadzie
    albo nawet w music makerze ;)

  • 10. Data: 2003-11-05 20:03:40
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Tak sie sklada, , ze jestem zwiazany z branza doradcza i dobrze znam druga
    strone - dzialy personalne i dlatego twierdze, ze rtf lub doc jest
    wygodniejszy.

    Sorki, nie mam czasu na czytanie w tej chwili artykulu pod linkiem ktory
    wyslales, ale zgadzam sie z argumentami ze pdf jest elegantszy,
    bezpieczniejszy podkatem wirusow itd. Rfty i doci sa jednk latwiejsze do
    katalogowania, wyszukiwania pelnokontekstowego i trzymania w bazach. Dlatego
    je polecam w imieiu czytajacych.

    Oczywiscie nic sie nie stanie jesli przyjdzie rtf. To po prostu kwestia
    wygody HRowcow i latwieszego wyszukiwania kandydatow w bazach
    elektronicznych.