PracaGrupypl.praca.dyskusje › cos o Amwayu

  • 1. Data: 2003-11-05 09:28:41
    Temat: Re: cos o Amwayu
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Nina M. Miller wrote:
    > wlasnie. temat na tej grupie od czasu do czasu powraca jak bumerang,
    > wiec ci, ktorzy maja pytania, warto zeby przeczytali ta rozmowe:
    >

    > http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1135858&KAT
    =239

    > ... a potem sie zastanowili, czy aby napewno nadal chca.

    w sieci kreci sie zapis sciezki dzwiekowej z filmu + mozna znalesc sam
    film w DivX ( z VHS - 300 megsow )

    m.

  • 2. Data: 2003-11-05 09:30:19
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031105015014.10e7498a.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
> [...]
    >

    > http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1135858&KAT
    =239

    > ... a potem sie zastanowili, czy aby napewno nadal chca.
    Bueeee. Az mi sie niedobrze zrobilo :(

    Pozdr

  • 3. Data: 2003-11-05 09:47:31
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    > gdybys mi udostepnil jakos bylabym wdzieczna.

    Ja tez. I nawet mialbym sie czym odwdzieczyc :o)

    Pozdrawiam
    gebbeth

  • 4. Data: 2003-11-05 09:50:14
    Temat: cos o Amwayu
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

[...]

    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/

  • 5. Data: 2003-11-05 10:05:51
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > gdybys mi udostepnil jakos bylabym wdzieczna.

    Lub chociaz podal nazwe pliku.

    --
    Pozdrawiam,
    Habeck

    "Krytykowac moze kazdy
    glupiec i wielu z nich to robi"
    - Winston Churchil

  • 6. Data: 2003-11-05 10:18:23
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Habeck wrote:

    > Lub chociaz podal nazwe pliku.

    witajcie w zyciu - Amway (re?.Henryk Dederko) - VHS.avi

  • 7. Data: 2003-11-05 10:39:42
    Od: "Dr.Agon" <z...@c...pl>

    no ja tez z checia bym sciagnal
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2003-11-05 10:41:23
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Dr.Agon wrote:

    > no ja tez z checia bym sciagnal
    > pozdrawiam
    > Marcin

    domyslam sie, ale niestety nie mam tego pliku juz.
    m.

  • 9. Data: 2003-11-05 10:44:55
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

  • 10. Data: 2003-11-05 11:10:13
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 05 Nov 2003 11:41:23 +0100, Marcin Strzyzewski
    <m...@c...pl> zakodował:

    >domyslam sie, ale niestety nie mam tego pliku juz.

    Cieć edonkey2000/overnet/eMule/kademlia
    ed2k://|file|Witajcie.w.życiu.-.Amway.avi|374852942|
    B2CC69BC5C868E7A5CE8D0BE254032EB|/

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775