PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niazależny Operator Międzystrefowy

  • 1. Data: 2003-11-05 12:06:34
    Temat: Niazależny Operator Międzystrefowy
    Od: "Piotr" <p...@W...pl>

    Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat pracy akwizytora w NOM.

  • 2. Data: 2003-11-05 19:04:40
    Temat: Re: Niazależny Operator Międzystrefowy
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    to samo co u innych operatorów telekomunikacyjnych - znajdujesz klienta,
    który ma korzystać z usług jego a nie innych operatorów.
    Kiedyś była tylko PocztaTelegrafTelefon, z niej wydzieliła się
    Telekomunikacja Polska SA i dzierżyła berło w ręku. A teraz jest coraz
    więcej róznych operatorów - niezależnych, którzy świadczą usługi
    telekomunikacyjne zwykle taniej niż TP. W znikomym procencie połączenia
    lokalne, ale w bardzo dużym w połączeniach międzymiastowych i
    międzynarodowych, a także od całkiem niedługiego czasu do sieci komórkowych.
    Większość ludzi posiadających telefon stacjonarny jest abonentem TP. I z
    telefonu TP - za pomocą tzw. prefiksu - możesz wybrać, komu chcesz zapłacić
    za połączenie.
    Tyle z grubsza o filozofii przedsięwzięcia.
    Z niego wynika co ma zrobić przedstawiciel handlowy - znaleźć abonentów,
    którzy jeszcze nie podpisali umowy z NOMem. NOM się cieszy że ma kolejną
    osobę, która może (ale nie musi!!!) zadzwonić i skorzystać z ich usługi i za
    to PH dostaje pieniądze. Nie wiem - może 5, może 10 a może 20 zł.
    Znam osoby które na 100 odwiedzonych mieszkań potrafią mieć podpisane 30
    umów. 30x5 = 150 zł. 30x20 = 600 zł. Dziennie.
    Ja przez krótki czas działałem u takiego operatora. Na 80-100 mieszkań
    dziennie maks. miałem podpisane 17 umów. minimalnie 4. I nie jestem
    urodzonym handlowcem.

    pozdr
    gromax

  • 3. Data: 2003-11-08 09:29:36
    Od: Bischoop <b...@k...russia>

    Latem Piotr wyklawiaturzyl(a):

    > Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat pracy akwizytora w NOM.

    Praca w NOM jest kichowata, malo placa a maja ogromne wymagania, na
    umowie czepiaja sie do krzywej kreseczki, klient podpisze sie innym
    dlugopisem potrafia ja odrzucic, masz do wypelnienia az 3 kartki na
    ktorych klient musi zlozyc az 5 podpisow co jest paranoja, na umowach
    jest wiele zbednych rzeczy, co wazne, ludzie NOM nie znaja, a ci co
    znaja pamietaja rachunki ktore przychodzily pare lat temu za okres kilku
    lat, wiec mile wspomnienia nie sa.

    Jesli juz szukasz podobnej pracy zainteresuj sie operatorem TELE2, leca
    reklamy w kolko wiec ludzie wiedza o co chodzi, malo roboty bo tylko
    umowa i preselekcja, bezproblemowa wspolpraca.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %