PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: PROJEKTANT DREWNIANYCH ZABAWEK - CALA POLSKA

  • 1. Data: 2004-02-23 09:12:00
    Temat: Re: PROJEKTANT DREWNIANYCH ZABAWEK - CALA POLSKA
    Od: rufio <ruf(dziesięć)@usun.op.pl>

    on Sun, 22 Feb 2004 23:55:01 +0100 (CET) "SIMEDIA" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > PROJEKTANT DREWNIANYCH ZABAWEK - CALA POLSKA
    >
    > Poszukujemy projektantow DREWNIANYCH zabawek
    >
    > Praca na umowe o dzielo z przekazaniem praw autorskich po wykonaniu i
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    to prawa autorskie nagle stały sie zbywalne?

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0x97EB7818
    001 > Abigor S/N: 0x0000052F

  • 2. Data: 2004-02-23 09:16:41
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >to prawa autorskie nagle stały sie zbywalne?

    Jak nagle, oczywiście że można je zbyć(przenieść) zależy wszystko od umowy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-23 09:32:57
    Od: rufio <ruf(dziesięć)@usun.op.pl>

    on Mon, 23 Feb 2004 10:16:41 +0100 "Anonim" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jak nagle, oczywiście że można je zbyć(przenieść) zależy wszystko od umowy.

    możesz to poprzeć jakimś URLem? bo zdaje mi sie że tylko prawa własności są
    zbywalne a autorskie nie.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0x97EB7818
    001 > Abigor S/N: 0x00000531

  • 4. Data: 2004-02-23 10:08:03
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik rufio <r...@u...op.pl> napisał:
    > możesz to poprzeć jakimś URLem? bo zdaje mi sie że tylko prawa własności są
    > zbywalne a autorskie nie.

    Zbywalne są autorskie prawa majątkowe. Autorskie prawa osobiste (prawo
    do podpisu itp.) są niezbywalne. Ustawę o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych znajdziesz choćby na http://isip.sejm.gov.pl/

    Pozdrawiam,
    Gerard