PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: PRACOWNIK E-MAIL

  • 1. Data: 2002-11-03 22:27:01
    Temat: Re: PRACOWNIK E-MAIL
    Od: b...@o...pl

    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    > Jeżeli posiadasz komputer i dostęp do Internetu to jest właśnie idealna
    > praca dla Ciebie!!!. Skontaktuj się ze mną s...@w...pl podając w temacie
    > PRACOWNIK E-MAIL Twój E-biznes !
    > Serdecznie Pozdrawiam!!!
    > Eugeniusz Buczyński
    > s...@w...pl

    A na czym polega przekręt?

    biocyb

  • 2. Data: 2002-11-03 22:44:45
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > A na czym polega przekręt?

    Nie trac nawet czasu na dyskusje..
    ;)

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-11-04 07:47:17
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words b...@o...pl b...@o...pl tried to
    say...

    Pfff ;>

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://nlog.pl/view.php?user=chynaa ::
    Where do we go nobody knows, I've gotta say I'm on my way down. [Coldplay]

  • 4. Data: 2002-11-04 08:15:12
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości >
    > A na czym polega przekręt?
    >
    > biocyb

    To dosyc proste. Wazna wiadomoscia biznesowa, za ktora placisz, jest wlasnie
    ten email, tylko w rozwinietej formie. Typowa finansowa piramidka.

    Naprawde, juz lepiej nawet Amwaya sprzedawac, tam przynajmniej produkt jest
    ;-) i to niezly.. hehe

    Koniec tematu papa

  • 5. Data: 2002-11-05 10:16:12
    Od: "pablo" <p...@w...pl>

    > A na czym polega przekręt?

    Ja troche z innej beczki. Obsługuje e-maile tzn. odbieram płatne e-maile.
    Niezły biznesssss. Mam na koncie już po miesięcznym odbieraniu płatnych
    e-maili (chyba więcej niż miesiąc odbieram już te maile) uwaga podaje sumę

    $0,1824.
    Jak tak dalej pójdzie to po roku będzie ze dwa dolary!
    :-)

  • 6. Data: 2002-11-05 23:17:07
    Od: "johny5" <j...@p...onet.pl>

    > $0,1824.
    > Jak tak dalej pójdzie to po roku będzie ze dwa dolary!

    No nie wiem ja po trzech miesiącach mam
    $1,24

    Idzie narazie nieźle
    :)

  • 7. Data: 2002-11-06 17:30:44
    Od: "pablo" <p...@w...pl>

    > No nie wiem ja po trzech miesiącach mam
    > $1,24
    >
    > Idzie narazie nieźle
    > :)

    No Tobie nieżle idzie, ale ja nie mam referalów. Chyba muszę się bardziej
    postarać!
    Może kto chętny?

    ;-)

  • 8. Data: 2002-11-06 20:28:09
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "Waligora" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > piramidka.
    >
    > Naprawde, juz lepiej nawet Amwaya sprzedawac, tam przynajmniej

    Czy taki niezły, to różne są zdania na ten temat.
    Ale jakkolwiek Amway jest piramidą, na którą patrzę sie krzywo, to te
    pieniądze chociaż troszkę pracuja, zatem jest pewna szansa, by choć
    troche zarobić, a zeby nikt nie stracił. Ale do tego potrzebny jest tęgi
    łeb, by coś zyskać, a jeszcze tęższy, by i samemu zyskać i innym nie
    stracić.

    --
    Y.

  • 9. Data: 2002-11-06 20:29:35
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "johny5" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem ja po trzech miesiącach mam
    > $1,24
    >
    > Idzie narazie nieźle
    > :)

    No, stary, kurde blaszka... co Ty zrobisz z taką furą mamony... toż Ty
    krezus jakiś jesteś... ! ;-)))

    --
    Y.

  • 10. Data: 2002-11-06 23:31:03
    Od: p...@p...onet.pl

    > No, stary, kurde blaszka... co Ty zrobisz z taką furą mamony... toż Ty
    > krezus jakiś jesteś... ! ;-)))
    >
    > --
    > Y.

    Myślę, że powinniśmy założyć koło "Młodych Wilków"

    hehe

    ;-)