PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czego sie moge spodziewac?

  • 1. Data: 2002-11-03 15:19:11
    Temat: Czego sie moge spodziewac?
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Witam,

    Od pewnego czasu zaczalem czytac Wasza grupe. Musze przyznac, ze jest
    ciekawie.A smaczku grupie dodaje obecnosc na niej ludzi zwiazanych z
    doradztwem personalnym, co mnie zreszta nie dziwi :-)

    Jako iz tyle tu ludzi obeznanych z tematem pracy chcialem sie dowiedziec
    pewnej rzeczy.

    Otoz zamierzam sie przeprowadzic do Wroclawia, uniezaleznic od rodzicow,
    zamieszkac z moja kobietka i temu podobne rzeczy. Zwiazane z tym jest rzecz
    jasna poszukiwanie pracy w tym miescie.I teraz pokrotce przedstawie moja
    sytuacje:

    Mam 23 lata.
    4 lata praktyki zawodowej - 2 lata w kancelarii podatkowej, 2 lata w
    kancelarii radcy prawnego.
    Jestem na 3 roku prawa - UWr - paskudny wydzial :-)
    Jestem na 3 roku zarzadzania biznesem - szkola z czolowki listy wprost.
    Jedne i drugie studia sa zaoczne.
    Z tego co mowia ludzie jestem bardzo inteligentny, madry itp. bzdety ;-)
    Rowniez dobrze wygladam jako facet, jestem elegancki itp. itd.

    I moja prosba do kogos kto sie orientuje na rynku pracy lepiej ode mnie, by
    mi przyblizyl na podstawie ww. informacji, na jaka prace moge liczyc we
    Wroclawiu? W jakikch branzach najszybciej moge liczyc na znalezienie pracy?
    Od siebie dodam, ze 'zadnej pracy sie nie boje' :-) A na powaznie, to
    interesuje mnie kazda praca, ktora nie lezy oczywiscie poza moim zasiegiem.
    Mam prosbe o jakies wskazowki a propos mojej sytuacji.
    Pracy nie musze szukac na juz, ale to perspektywa paru miesiecy.

    Oczywiscie sam wiem co robic i podjalem piewrsze kroki, ale zawsze lepie to
    poznac zdanie innych, bo i przy tym moje sie wzbogaci :-)

    Z gory dziekuje za rady i sugestie,

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-11-03 19:29:09
    Temat: Re: Czego sie moge spodziewac?
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]

    > Od siebie dodam, ze 'zadnej pracy sie nie boje' :-)

    interesuje mnie kazda praca, ktora nie lezy oczywiscie poza moim zasiegiem.

    Sorry za szczerość, ale te twoje teksty to woda na młyn tych co twierdzą, że młodzież
    mamy
    "wyalienowaną" i nie przygotowaną do życia.
    Uważam, że jeżeli tyle już szkoły przeszedłeś, jesteś inteligentny (itp. bzdety) to
    powinnes inym
    doradzać a nie pytać się pół świata co robić we Wrocławiu.

    mer

    PS.
    A jaki masz zasięg?

  • 3. Data: 2002-11-03 20:00:27
    Temat: Odp: Czego sie moge spodziewac?
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

> [...]

    bzdety) to powinnes inym
    > doradzać a nie pytać się pół świata co robić we Wrocławiu.

    Chyba niedokladnie przeczytales, co napisalem :-) Przytaczam: 'Oczywiscie
    sam wiem co robic i podjalem piewrsze kroki, ale zawsze lepie to
    poznac zdanie innych, bo i przy tym moje sie wzbogaci :-)' Czy teraz sie
    rozumiemy? :-)

    > A jaki masz zasięg?

    Mam telefon w Erze, wiec jakies 98% terytorium kraju ;-)

    A tak na powaznie.... Hmmm....

    Z tym zasiegiem to jest tak, bym nie trafil do pracy, na stanowisko, ktore
    mnie przerosnie tak, ze bede walil glowa w sciane.
    Moze wyraze sie inaczej...
    Po 4 latach praktyki prawniczej mam ochote popraktykowac co nieco w drugim
    kierunku, czyli zarzadzanie. Nie chodzi tu od razu o jakies powazne
    stanowisko, ale jakas praktyka np. w sprzedazy, reklamie, zasobach ludzkich,
    jakis konsulting... Sam nie wiem...
    Oczywiscie nie mam tu na mysli praktykiw stylu tej proponowanej przez rzad,
    czyli za darmo lub psie pieniadze. Chodzi mi o normalna pensje.

    Mam nadzieje, ze teraz Ty (mer) albo ktos inny wyrazi opinie nt. mojej
    'sytuacji' :-)

    Pozdrowienia,

  • 4. Data: 2002-11-03 21:31:41
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    : Witam,
    :
    : Od pewnego czasu zaczalem czytac Wasza grupe. Musze przyznac, ze jest
    : ciekawie.A smaczku grupie dodaje obecnosc na niej ludzi zwiazanych z
    : doradztwem personalnym, co mnie zreszta nie dziwi :-)

    A kto konkretnie jest z wydziału personalnego? Proszę o wyrozumiałość,
    czytam tylko wybrane, interesujące mnie posty.

  • 5. Data: 2002-11-03 22:53:20
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > A kto konkretnie jest z wydziału personalnego? Proszę o wyrozumiałość,
    > czytam tylko wybrane, interesujące mnie posty.

    A ja odpowiadam na posty, ktore maja nie tylko cos wspolnego z poruszonym
    przeze mnie problemem, ale ktore cos wnosza, a nie czepiaja sie watkow
    pobocznych :-)
    Zatem...
    Nie powiem kto...

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2002-11-04 10:11:28
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>
    : > : Witam,
    : > :
    : > : Od pewnego czasu zaczalem czytac Wasza grupe. Musze przyznac, ze jest
    : > : ciekawie.A smaczku grupie dodaje obecnosc na niej ludzi zwiazanych z
    : > : doradztwem personalnym, co mnie zreszta nie dziwi :-)
    : >
[...]

    ;-))
    Dobra, potrafię to zaakceptować.