PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Immona" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Thu, 7 Oct 2004 15:08:46 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:ck3do0$r71$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiec niech sie usenetu nie dotyka skoro sie na tym nie zna.

    I co, ma zatrudnic kogos na umowe o dzielo do wyslania ogloszenia na ppo?

    Nie ma sensu ppo "elitaryzowac informatycznie". Idealna sytuacja bylaby
    taka, gdyby ppo bylo na tyle przyjazne dla pracodawcow, ze gdy nadchodzi
    ogloszenie takie, ze:
    - widac, ze firma jest powazna, a nie zaden spam
    - widac, ze ogloszenie nie spelnia FAQ wylacznie z powodu niewiedzy osoby je
    wysylajacej, a nie zlych intencji

    ... to moderator odpisuje firmie wyjasniajac, ze ogloszenie nie ma tego,
    tego i tego, proponuje rozwiazanie, a w sytuacji, gdy nie trzeba ingerowac w
    tresc, a tylko poprawic forme (np. kodowanie) sam poprawia i wysyla ze
    swojego konta z adnotacja, ze poprawiono kodowanie lub usunieto htmla.

    Wiem, ze zaraz bedzie zarzut "a kto to bedzie robil", wiec napisze - ja moge
    przejac "opiekowanie sie" odrzuconymi ogloszeniami. Pracuje w biurze
    organizacji pozarzadowej zajmujacej sie m.in. sprawami rynku pracy (w jednym
    z lokalnych zwiazkow pracodawcow zrzeszonych w KPP), przez wiekszosc dnia
    siedze przy komputerze ze stalka, w domu tez takowy mam i moge samodzielnie
    rozplanowywac sobie wykonywanie zadan, wiec znajde na to czas tak, jak go
    znajduje na pisanie na usenet.

    Moje wymagania sa takie, ze odpisujac z uwagami do ogloszenia bede mogla w
    sygnaturce umiescic nazwe organizacji, tzn. uprzejmosc ta bedzie sie dziala
    pod jej (nienachalnym) szyldem.

    Jesli takie rozwiazanie jest do przyjecia dla usenetowej spolecznosci i
    moderatorow, to zapraszam do negocjacji o szczegolach technicznych i
    merytowycznych na grupie lub na priva (usunac _no_spam z adresu).

    > poswiecac
    > sie
    >
    > Niekompetencja jest natomiast wmawianie sobie ze skoro sie jest juz
    > specjalista to wszystko robi sie dobrze i mozna sie brac za sprawy o
    > ktorych sie nie ma zielonego pojecia.

    Ach, bo wyslanie ogloszenia na ppo to taka specjalistyczna sprawa. Naprawde,
    widze tendencje do podnoszenia sobie samooceny jako posiadaczy "wiedzy
    specjalistycznej" przez stawianie barykad wokol ppo, ktore sa nie do
    przejscia dla HRowcow nie bedacych w miare doswiadczonymi internautami.
    Tendencje, bo - jak w jednej z dawniejszych dyskusji o ppo tu napisalam -
    jeszcze kilka lat temu dalam na ppo ogloszenie nt. szukania czlowieka
    majacego kwalifikacje do poprowadzenia szkolenia z rozpoznawania prawdziwych
    i falszywych banknotow. Przytoczylam link z groups.google w tamtej
    dyskusji - dzis to ogloszenie nie mialoby szans przejsc. Sytuacja sie wiec
    tak jakby pogarsza i uwazam, ze cos warto z tym zrobic. Konkretna propozycje
    podalam.

    I.