PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-07 11:09:53
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: wojtek <g...@z...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Kania napisał(a):

    > Kobietka pracujaca w kadrach nie musi znac usenetu i kodowania.

    gdzie jest ta osławiona konkurencja na rynku pracy? kobietka która
    czegoś nie potrafi kieruje polityką kadrową firmy?

    > Dlatego moderacja powinna polegac na odfiltrowaniu spamu a nie na wyrzucaniu
    > postow, ktorych autor nie bedac informatykiem, nie wiedzial co oznacza
    > magiczny skrot FAQ itp.

    brzmi rozsądnie,ale FAQ i tak by musiałao być,nadawca spamu zawsze się
    może przyczepić dlaczego jego oferta pracy "system 21" została odrzucona

    > Skad wiem? Ostatnio szkolilam kadrowa z mojej firmy. Kobietka z wyzszym
    > wyksztalceniem, prawnik, niestety, nie zna Internetu, trzeba bylo jej
    > tlumaczyc od podstaw

    dlatego coraz bardziej rozumiem frustracje ludzi którzy nie mają
    papierka ale posiadają konkretne umiejętności

    > Problem w tym, ze nie kazdy ma w firmie informatyka, ktory wyjasni co to
    > kodowanie, FAQ, UTF i kupa innych smiesznych slowek i skrotow, ktore az
    > wylewaja sie z FAQ.

    do tego nie trzeba informatyka (moim skromnym zdaniem) informatyk
    zajmuje się informatyką a zredagować post z zasadami FAQ potrafi uczeń
    gimnazjum