PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
  • Data: 2004-10-07 02:55:06
    Temat: Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako pracobiorca i pracownik najemny ciekaw jestem strasznie czemu nazwa
    > firmy jest taką tajemnicą?
    Czy tak trudno zrozumiec, ze jest to bardzo jaskrawa wskazowka dla
    konkurencji,
    co sie dzieje w firmie?
    A konkurencja wnioskowac moze tak:
    1. jesli firma szuka ludzi bez b. konkretnych wymagan merytorycznych -
    prawdopodobnie robi bokami i nie ma mocy przerobowych => mozna latwo ja
    udupic, odpuszczajac sobie kilka intratnych, ale pracochlonnych kontraktow i
    kierujac tych odpuszczonych klientow do tej firmy
    2. jesli wymagania merytoryczne sa, i sa zgodne z glownym profilem
    dzialalnosci
    firmy - ktos (jakis specjalista) odszedl z pracy => moze uda sie go
    zatrudnic;
    3. jestl wymagania merytoryczne sa, i nie sa zasadniczo zgodne z profilem
    dzialalnosci - firma dorwala zlecenie, pozwalajace jej rozszerzyc
    dzialalnosc
    => trzeba wiec przejac klienta mowiac, ze my to juz robilismy i mamy
    doswiadczenie;
    Proste - nie? To taka mowa ciala ;-)
    Tak wiec podawanie nazwy firmy czesto nie jest dla niej korzystne.
    Sam czesto przegladam oferty pracy, zeby zobaczyc co robi konkurencja -
    a p.p.o idealnie sie do tego nadaje ze wzgledu na latwosc wyszukiwania.

    PiotrG