PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 511. Data: 2002-12-05 20:17:08
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asnnvs$n92$8@news.onet.pl...

    > No i? Czy to coś zmienia? Ludzie nie potrafili dobrze przewidzieć i
    > tyle.

    Nie rozsmieszaj mnie czlowieku. Nie bede nawet tego komentowal.

    GreG

  • 512. Data: 2002-12-05 20:19:46
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Jak widzę, z powodu braku argumentów kolega zaczyna się kretyńsko
    > uśmiechać?

    Wodzu, nauczaj !

    > Ile jest 2+2?

    Cztery. Choc pewnie pracujesz nad inna wersja.

    GreG

  • 513. Data: 2002-12-05 20:22:28
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Jeśli nie masz papieru, ale masz potwierszone praktycznie umiejętności,
    > to jest o wiele łatwiej niż w sytuacji kiedy masz tylko papier.

    OK. Ale ja mam i umiejetnosci i papier. A ty tylko umiejetnosci.
    Zakladajac, ze umiemy tyle samo, mi bedzie latwiej.

    GreG

  • 514. Data: 2002-12-05 20:25:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Powiedz to tym bezrobotnym. Ale bez prawa do powrotu :-)

    Oni sa, jak sam twierdzisz, nierobami i leniami.
    Za to ty z dziecinna latwoscia i gracja zlapiesz
    gdzies stopa do kraju, gdzie bedziesz spokojniejszy
    o swoj portfel.

    GreG

  • 515. Data: 2002-12-05 20:27:38
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No, lepiej zwalić na rząd, komunę, mańkutów, i Adama. W sumie nic się nie
    > zmieni, ale lżej na duszy, prawda?

    Jesli bedziesz swiadom faktow, moze cos zacznie sie zmieniac.

    GreG

  • 516. Data: 2002-12-05 20:48:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <asoci5$del$1@absinth.dialog.net.pl> GreG napisał(a):

    > OK. Ale ja mam i umiejetnosci i papier. A ty tylko umiejetnosci.
    > Zakladajac, ze umiemy tyle samo, mi bedzie latwiej.

    Daj spokój, od wielu lat tego trzypionka na grupach obserwuję, ten model tak
    ma.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 517. Data: 2002-12-05 21:29:35
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 05 gru 2002, "Grakus" <g...@o...pl> zapodal(a):

    > :) nie wiem czy widziałeś ale w tym "jednym zdaniu" występują znaki
    > interpunkcyjne takie jak kropka i przecinek.

    Jasne, ze widzialem. Przeciez sam napisalem. Ale zdania wielokrotnie
    zlozone staja sie nieczytelne i ciezko sie je wycina przy cytowaniu:)

    > p.s. Ale ci ludzie to nie maja chyba już się czego czepic, no nie? ;-)

    O kurcze. Zostalem skarcony za samokrytyke:)

    Pozdr. Shrek.

  • 518. Data: 2002-12-05 21:34:31
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 04 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Za to konieczny.

    Ale nie jedyny. A tak chyba twierdziles - wystarczy umieci i juz masz
    prace.

    > Poza tym chcieć. Jak widać to, co jest potrzebne
    > umiem, i chcę.

    I odrobine szczescia. Nastepnym razem mozesz go miec mniej, albo wiecej.
    Pamietaj o tym.

    Pozdr. Shrek.

  • 519. Data: 2002-12-05 21:49:32
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 04 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Ta sama funkcja.

    Niech ci bedzie. Ale jak piszesz, ze placisz 70 % podatek. Ot takia
    niescislosc

    > Proste. Wszystkie wydatki budżetu państwa.

    Spoko. Zacznijmy od policji i wymiaru sprawiedliwosci. Potem zamknijmy
    szpitale. Uczelnie panstwowe tez, niech studenci placa. I koniecznie
    zlikwidujmy bilety uglowe. I ... I .... Tylko zastanawiam sie w takim
    razie po jaka cholere mi panstwo?

    > Bezrobotny, który obecnie
    > nie pracuje 'bo kto będzie za 500 tyrał' nagle będzie jednak chętny
    > do pracy.

    Albo do pozyczenia twojego samochodu i komorki. Za 500 zeta i tak nie
    wyzyje, wiec reszte bedzie musial sobie jakos wykombinowac. Jak sobie
    wykombinuje, zeby ukrasc, to szybko pomysli, a po co pracowac, mozna
    ukrasc 500 zl wiecej i po sprawie. Pomysl o tym, ze jak wpedzisz ludzi w
    biede taka, ze nie bedzie za co czynszu zaplacic, to pomysla, ze przeciez
    uczciwoscia sie nie najedza i za mieszkanie nie zaplaca.

    Recepty banalnie proste maja to do siebie, ze zazwyczaj sa
    nierealizowalne.

    > Wystarczy popatrzeć na kilka przykładów zza granicy.

    A ktorych konkretnie? Irlandii? Nowej Zelandi, USA czy Argentyny lub Chin?

    Tak skopiujmy sobie zasady gospodarki amerykanskiej. Tyle, ze u nas mamy
    troche inne warunki, ale co tam moze sie uda. A jak nie? A co tam,
    komunizm sie nie udal, a ziemia dalej sie kreci. Tylko "darmozjadow"
    przybylo.

    Postaraj sie patrzec z kilku punktow widzenia a potem oglaszac genialnie
    proste recepty.

    Pozdr. Shrek.

  • 520. Data: 2002-12-05 21:51:24
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > No umieć się sprzedać, to też 'umieć'.

    Niektorych rzeczy nie przeskoczysz:
    - certyfikaty, choc z tych MS niektorzy informatycy sie smieja (sam
    mialem nieprzyjemnosc z inzynierem MS, ktory na NT nie umial znalesc
    ustawien karty sieciowej a nastepnie ustawic half-duplexu)
    - praktyka
    - udokumentowane doswiadczenie
    - wyksztalcenie - kierunkowe albo poziom ogolny (srednie, wyzsze)

    Flyer