PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 501. Data: 2002-12-05 14:34:59
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Nudny sie robisz. Nie podoba ci sie to wyjazd !
    Powiedz to tym bezrobotnym. Ale bez prawa do powrotu :-)

    --
    ___________ (R)

  • 502. Data: 2002-12-05 14:37:12
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Nie, bo teraz ludzi sie raczej zwalnia niz zatrudnia.

    Tak, bo dlatego, że się ludzi zwalnia, to na każde miejsce jest wielu
    chętnych.

    > A 1000 jego rowniesnikow szuka dalej bezskutecznie.
    Bo stosuja nieskuteczne metody.

    > Nieprawda, ludzie szukaja, tyle ze bezskutecznie. Nie mozna wszystkich
    > niepowodzen zwalac na siebie.
    No pewnie. Jak sie nie uda, to rząd, jak się uda to ja ;)))

    Wszystkie powodzenia/niepowodzenia to efekt działań danego człowieka.

    --
    ___________ (R)

  • 503. Data: 2002-12-05 14:43:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Gwiazdowski <g...@m...pl> wrote:

    > Przepraszam że trochę OT, ale ten wątek urósł już chyba do wątku
    > wszechczasów. Pytanie bez podtekstów i złośliwości - czy zechcesz
    > powiedzieć, o jakich umiejętnościach niszowych mówisz ? Jeżeli nie chcesz na
    > grupę, napisz na priva.

    Na przykład znajomość JCL, CL, COBOL, REXX...

    --
    ___________ (R)

  • 504. Data: 2002-12-05 14:47:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

    > Które zatem osoby bezrobotne mają zaszczyt cieszyć się się Twoim szacunkiem?

    Te, które skutecznie szukaja pracy. Dowolnej, byleby tylko pracować i
    nie siedziec na utrzymaniu innych.
    Klopt w tym że takie osoby mają pracę zazwyczaj, bo ją błyskawicznie
    znajdują.

    > To serdecznie polecam. Autor m.in. obala mit, iż wystarczy obniżyć podatki, a
    > problem bezrobocia (i wszystkie inne problemy) zniknie jak sen jaki złoty...

    Ciekawe, bo jak na razie to empiria świadczy przeciwko niemu.

    > Jestem pewna, że już a priori się z nim nie zgadzasz, ale przeczytaj - warto
    > zmierzyć się z argumentami na wysokim poziomie.
    Wybacz, nie ma sensu - argumenty negatywnie weryfikowane doiświadczalnie
    są po prostu fałszywe.

    --
    ___________ (R)

  • 505. Data: 2002-12-05 15:16:28
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Nie musisz. I co, myślisz, że się przejmę Twoją opinią?

    Mam to w gdzies. Ani mnie to ziebi, ani grzeje.

    Neko

  • 506. Data: 2002-12-05 15:21:23
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Pstryk! JUż się świeci. I co?

    Widze ciemnosc!

    Neko

  • 507. Data: 2002-12-05 15:21:39
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Dla Ciebie, kotku.

    Kotku, to trafiles jak cholera :)
    Z tego widze, ze znasz jezyk japonski. ;)

    > Nie możesz zrozumieć, że to, iż według Ciebie mówienie prawdy to
    > 'obrażanie' nie znaczy tak dla innych.

    Rece opadaja... :(

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=============-[ e-mail: n...@g...pl ]=>
    <=[ http://www.gamesweek.pl ]-==-[ nowoczesny portal rozrywkowy ]=>

  • 508. Data: 2002-12-05 20:10:54
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kłamie, co przeinacza i nie radio + TV, tylko dziennikarze,

    Teoria spisku. Wszedzie falsz :-0. Moczysz sie w nocy ?

    > a kto nie pracuje, to leń i na moim utrzymaniu.

    Narzekasz jak najety. Choc sam zarzucasz tym, co tylko narzekaja
    i nic nie robia by sobie polepszyc. Rusz tylek i wyjedz do raju
    podatkowego, daj przyklad tym, ktorym radzisz zostawic wszystko,
    by wyjechac do snobistycznej i cynicznej Warszawki.

    > Róznież mam szacunek dla innych ludzi, którzy własną działalnościa
    > przynosza innym korzyści.

    Materialista do bolu. Gardze takimi ludzmi.

    > Musiałbys najpierw móc to zrobić.

    Nie znasz dnia ani godziny.

    GreG

  • 509. Data: 2002-12-05 20:13:24
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Powyższe doskonale pasuje do Ciebie.

    Nie jestem obojetny na twoje dogryzki.
    Przeczytaj jeszcze raz posty i zauwazysz, ze to
    ty zaczales.
    Wyprowadzili cie z rownowagi inni i dostalo sie i mnie.
    Pamietaj, ze ja nie jestem bezrobotny ;)

    GreG

  • 510. Data: 2002-12-05 20:15:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Nie radzisz dobrze, bo nawet tego, co powyżej nie da się wykonać.
    > Załozyłeś bowiem, że korzystam ze słownika. Niestety, założenie jest
    > fałszywe. Nie muszę tak jak Ty posługiwać się słownikiem, aby napisać
    > kilka słów.

    Aha.
    Schodzisz z poziomu generujac odpowiedzi w stylu "Nie-e. Sam jestes gupi".

    GreG