PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 461. Data: 2002-12-04 18:34:10
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:

    > Nie to opinia obiektywnych testów. Czytaj co pisze.

    To opinia empirii.

    --
    ___________ (R)

  • 462. Data: 2002-12-04 20:40:31
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie. Natomiast nie maja oni pracy na własne życzenie.
    Czy z własnej, czy cudzej winy to nie powód aby ich obrażać.
    EOT. Bo facet nudny się robisz, i nie rozumiesz co się do Ciebie pisze.
    Ogólnie za obrażanie ludzi PLONK WARNNING.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 463. Data: 2002-12-04 20:41:53
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > A jakieś argumenty poza śmiechem kretyna na końcu?
    PLONK! I koniec, przeczytaj jeszcze raz co żes sam napisał i zastanów się
    nad wersja ostateczną, bo plączesz się w zeznanniach synku (przy czym ja i
    tak nie będę już tego czytał.

  • 464. Data: 2002-12-04 20:43:28
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

> [...]
    Hmmm w przypadku komputera to faktycznie trafne stwierdzenie. Zresztą nie
    będą Ci już więcej niczego tłumaczył i tak nie zrozumiesz.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. nie trudź się i nie odpisuj, i tak już tego nie zobacze. Bye, żyj sobie
    szczęśliwy we własnym wyimaginowanym świecie.

  • 465. Data: 2002-12-04 21:57:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Czy z własnej, czy cudzej winy to nie powód aby ich obrażać.

    Z własnej. I z własnej winny ssają pieniądze ktre ja zarabiam.

    > Ogólnie za obrażanie ludzi PLONK WARNNING.

    Za mówienie niewygodnej prawdy :-)

    --
    ___________ (R)

  • 466. Data: 2002-12-04 22:00:38
    Od: <m...@o...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > PLONK! I koniec, przeczytaj jeszcze raz co żes sam napisał i zastanów się
    > nad wersja ostateczną, bo plączesz się w zeznanniach synku (przy czym ja i
    > tak nie będę już tego czytał.

    A załozymy się, że będziesz?

    A plonk, bo jesteś kretynkiem :-)

    --
    ___________ (R)

  • 467. Data: 2002-12-04 22:02:52
    Od: <m...@o...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Hmmm w przypadku komputera to faktycznie trafne stwierdzenie. Zresztą nie
    > będą Ci już więcej niczego tłumaczył i tak nie zrozumiesz.

    Nie można zrouzumieć tego, w czym nie ma ani treści, ani logiki.

    > ps. nie trudź się i nie odpisuj, i tak już tego nie zobacze. Bye, żyj sobie
    > szczęśliwy we własnym wyimaginowanym świecie.

    Zobaczysz, zobaczysz. Matrix has you!

    --
    ___________ (R)

  • 468. Data: 2002-12-04 22:07:18
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    ornak.waw.pdi.net teraz już na pewno nie zobaczę....
    dwa mail do a...@o...pl
    Pozdrawiam

  • 469. Data: 2002-12-04 22:32:00
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Zapewniam Cię, że nie wierzę.

    Radio klamie, telewizja klamie, kto nie pracuje ten
    len i darmozjad a pan Plaszczyca pozjadal wszystkie
    rozumy.

    Wiesz, moze i jest tak jak mowisz. Masz prace, masz
    satysfakcje z niej, masz pieniadze. Ja tez to mam, ale
    mam cos jeszcze oprocz tego, cos czego ty nie masz
    na 100% z takimi pogladami - mam szacunek do drugiego
    czlowieka.
    Nie chcialbym z toba pracowac ani nawet grac w pilke
    na podworku. A z pracy wyp....dolilbym cie po miesiacu.

    EOT.

    GreG

  • 470. Data: 2002-12-04 22:34:33
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Twierdzenie obalone empirycznie - mogę się o nim wypowiadać tak, jak to
    > uczyniłem.

    Zlosliwosciami nie na temat nie zaslonisz bzdur, ktore tu piszesz.

    GreG