PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 361. Data: 2002-12-03 09:56:44
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    e tam jakim słowem, nie jesteś w moich oczach kimś szczególnym, któremu
    powinni ludzie się kłaniać za to kim jest i co robi !!!

    Wrangler

  • 362. Data: 2002-12-03 09:59:51
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A co chcesz oceniać?

    oceniłbym twoje szanse dostosowania sie do grupy, wykazałbyś się kolejną
    możliwości zrobienia sukcesu na gruncie scenek sytuacyjnych. Acha
    wyciagnąłbym wnioski na podstawie testów, czy twój sukces życiowy nie jest
    dzieckiem przypadku ?

    > Czemu nie? Pod warunkiem, że wystapisz tutaj bez parawanu anonimowości,
    > panie Trzęsidupa.

    każdy kto ma swoją ksywę to wg ciebie trzęsidupa, myślisz chorymi
    kategoriami !

    Wrangler

  • 363. Data: 2002-12-03 10:03:22
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    twoje IQ na tej grupie odbiega w dół od przęcietnej !

    Wrangler

  • 364. Data: 2002-12-03 10:07:14
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "pj" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > a nie uwazasz ze Polacy maja wiecej powodow do narzekania niz np.
    > Amerykanie?

    maja. ale tez jest znacznie wiecej nacji/narodow, co maja wiecej
    powodow do narzekania .. a jednak tego nie robia tak namietnie, jak
    polacy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 365. Data: 2002-12-03 10:08:27
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ja się ciskam ?, mam cie w głębokim poważaniu bo tylko w 10 % pisałeś
    mądrze, dałeś przykład 4 mln bezrobotnym jak i gdzie ich głęboko masz !!

    Wrangler

  • 366. Data: 2002-12-03 10:10:26
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Cóz, widać Twoja metoda się nie sprawdza. Ja jakoś tego nie potrafię, a
    > pracę mam.

    kiedyś ją możesz stracić i co wtedy ? Pewny jesteś że twój sukces sie
    powtórzy ?

    Wrangler

  • 367. Data: 2002-12-03 10:42:03
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Nie, jestem rozsądnym człowiekiem dbającym o własną dupę. Sa też
    > kretyni, którzy martwią się o innych. Martw się więc dalej. KIedy
    > będziesz czegoś potrzebować to Ci, o których się martwisz będa mieli Cię
    > w d...

    Czyli uważasz ze np. organizacje charytatywne, monar, pomagające biednym to
    shit? Czy Marek Kotanski to tez wg ciebie kretyn bo poświęcił życie na
    pomaganie innym.

    p.s. Mogę o cos zapytać panie AP?
    Jesteś prawym obywatelem, polakiem katolikiem tak, w niedziele w piewszym
    rzędzie w kościele?

  • 368. Data: 2002-12-03 10:45:35
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

> [...]
    > pisze wyśmiewają go.
    > Tak faktycznie to AP nigdzie nie pracuje i pracy też nie znajdzie,ani
    > nawet dziewczyny w internecie,bo go żadna nie zechce,choć udaje takiego
    > mądrego.W gruncie rzeczy to jest maluczki człowieczek,który swoje
    > kompleksy wyładowuje na grupach,chce się dowartościować...To bardzo
    > chory z zły człowiek.Jemu się pomieszało w głowie i pragnie przedstawić
    > siebie jako wielkiego bohatera,którego okrada się z pieniędzy...Ciekawa
    > jestem z jakich,bo on nie ma nic,on jest po prostu dziadem bez szans na

    Typowy przykład pancerza charaktelogicznego.

  • 369. Data: 2002-12-03 11:04:32
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > To tez podatek.

    Jak zwal, tak zwal.

    > Czyli na inaczej nazwany zasiłek.

    Niezupelnie. Pomoc socjalna jest mniejsza niz zasilek, a ubezpieczenie to
    juz zupelnie inna sprawa.

    > Tylko obcięcie podatków powoduje, że ilość ludzi bez pracy gwałtownie
    > spada. Tak uczy praktyka.

    Alez masz racje. Tylko po prostu upawiasz demagogie twierdzac, ze
    wiekszosc z 70 procentowego podatku przejadaja sobie bezrobotni w formie
    zasilku. Pozostaje jeszcze pytanie jak obnizyc podatki. Ktore wydatki
    ciac. Wtedy nie jest to juz takie proste co? Oczywiscie dalsze zwiekszanie
    podatkow jest bez sensu wplywy i tak spadna. Jakby je obnizyc to pewnie by
    wzrosly. Ale w pierwszym budżecie cos trzeba bedzie obciac. Komu? Widzisz
    na wszystko maozna patrzec z kilku stron. Tylko swiat przestaje byc wtedy
    taki prosty.

    Pozdr. Shrek.

  • 370. Data: 2002-12-03 11:09:36
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > W czasie studiów jest wiele możliwości.

    Jasne. Powiedzial ten co nie tracil czasu na studiowanie. Owszem praktyki
    albo praca co wakacje, tylko takie doswiadczenie to obecnie troche malo.
    Na pierwszych latach o pracy zapomniej. Potem 4,5 rok da sie, nieco
    zawalajac obowiazki na uczelni. Tylko jest jedno ale. Podstawowy warunek
    to dyspozycyjnosc. Moze mi zdradzisz jak byc dyspozycyjnym jednoczesnie
    dla pracodawcy i uczelni?

    Pozdr. Shrek.