PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 311. Data: 2002-12-02 23:29:03
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > ty też tego nie zmienisz, zasłynąłeś na forum w oczach 90% ludzi na nie
    > powiem kogo... bo w kółko bym się powtarzał !!!!

    W oczach 3-4 pieniaczy?
    Nie jestem dziwka, nie musze się wszystkim podobać.

    P.S. Drażni Cię, prawda? Ty się ciskasz, a ja Cię olewam.

    --
    ___________ (R)

  • 312. Data: 2002-12-02 23:29:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:
    > Panie z której planety jestes?

    Ziemia, panie burak.

    --
    ___________ (R)

  • 313. Data: 2002-12-02 23:31:08
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo widzisz, tak się składa, że nie papier się liczy, a to, co potrafisz
    > zrobić.

    Ale tylko w tym kraju. A Polska to dziwny kraj...

    Gdzie indziej liczy sie i to i to.

    GreG

  • 314. Data: 2002-12-02 23:32:12
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Zdanie oznajmujące

    Fakt. Dostaw sobie znak zapytania.

    > Fakt, dwa pytania.

    Jakbys jeszcze odpowiedzial. Naprawde interesuje mnie odpowiedz. Zwlaszcza
    na trzecie (drugie wg ciebie) pytanie. Na reszte i i zdanie oznajmujace
    tez chetnie bym poznal odpowiedz.

    > Tak, uważam, że to nic złego, kiedy się sprawdza reakcję potencjalnego
    > pracownika na sytuacje, jakie moga go spotkać w pracy.

    Proponuje EOT na ten temat bo widze, ze sie nie dogadamy.

    Pozdr. Shrek.

  • 315. Data: 2002-12-02 23:32:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > mowie o tresci a nie o formie
    > jestes az tak glupi czy tylko udajesz

    Mowiłeś o oglądaniu lub czytaniu. Wiesz, ja jednak zauważam różnice.

    > wszystko trzeba tobie tlumaczyc jak ostaniemu idiocie
    > jestes "strasznie" blyskotliwy , nie ma co:)

    Nie wszyscy myślą tak, jak TY. Jak widze sztuka pisania jest Ci
    niespecjalnie bliska.

    > masz racje moje opinie swiadcza o mnie:)
    > natomiast moje opinie swiadcza rowniez o tobie
    Zgadza się. Na szczęście, Twoje opinie ani mnie, ani ludzi na opini
    których mi zależy nie obchodzą.

    > nie ale wiem , ze sa tacy ktorym pomaga
    > ale nie wszystkim , to zalezy od tego jak ciezki jest przypadek
    > twoj jest prawdopodobnie ciezki z tego co widze , ale zawsze warto sprobowac
    > a moze powinni cie odizolowac od innych?

    MOże tylko od tych, którym przeszkadzam? Czyli od jakichś 4 osób?

    --
    ___________ (R)

  • 316. Data: 2002-12-02 23:32:49
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    > Zadzwoń sobei może do mnie? Czy też trzęsiesz dupą?
    > Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026

    hmm, jak na takiego "byznesmena" to cos numer masz nietaki, kupiles telefon
    pewnie z miesiac temu w promocji i dlatego masz 608, a nie 602 albo chociaz
    604 jak kazdy "szanujacy sie biznesmen" :P

  • 317. Data: 2002-12-02 23:33:00
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1fmyqc7dju519>
    Dante,nie denerwuj się...Tem typ *AP to klon Expierda*,chorego na
    > paranoję i jeszcze na coś tam...Na wszystkich grupach,na jakie tylko on
    > pisze wyśmiewają go.

    dlaczego mnie to nie dziwi:)
    w internecie tak jak w zyciu trafiaja sie nienormalni ludzi , tylko w zyciu
    latwiej jest ich unikac i dlatego jest to znacznie mniej denerwujace
    aczkolwiek zycie bez takich osobnikow jak ap te byloby nudne:)

    > Tak faktycznie to AP nigdzie nie pracuje i pracy też nie znajdzie,ani
    > nawet dziewczyny w internecie,bo go żadna nie zechce,choć udaje takiego
    > mądrego.W gruncie rzeczy to jest maluczki człowieczek,który swoje
    > kompleksy wyładowuje na grupach,chce się dowartościować...To bardzo
    > chory z zły człowiek.Jemu się pomieszało w głowie i pragnie przedstawić
    > siebie jako wielkiego bohatera,którego okrada się z pieniędzy...Ciekawa
    > jestem z jakich,bo on nie ma nic,on jest po prostu dziadem bez szans na
    > przyszłość.

    nic dodac , nic ujac

    > Tego typu ludzi trzeba od razu wrzucać do KF,po co się denerwować.

    ale ja sie wcale nie denerwuje, zyje juz troche w tym kraju i wszelkie
    objawy debilizmu nie sa mi obce:)
    czasami niektore rzeczy sa nawet smieszne
    a grupe czytam jak potrzebuje troche adrenaliny:)

    pozdro
    Dante

  • 318. Data: 2002-12-02 23:33:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > No to powiedz co trzeba umiec, zeby bez problemu znalezc prace?

    Nie wiem. Widocznie mam to coś, bo jak na razie znajduje więcej pracy,
    niż mogę wykonać.
    --
    ___________ (R)

  • 319. Data: 2002-12-02 23:34:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Ja odpowiem, trzeba umieć trzymać na baczność palec w dupie odpowiednim
    > osobom. Niestety dla niektórych jest to nie wykonalne ponieważ nie znają
    > odpowiednich osób.

    Cóz, widać Twoja metoda się nie sprawdza. Ja jakoś tego nie potrafię, a
    pracę mam.

    --

  • 320. Data: 2002-12-02 23:36:33
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Panowie Wrangler, Kondor, Maguard i Dante !!!

    Dosc inwektyw. Nie karmic trolla.

    GreG