PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Wed, 18 Dec 2002 15:35:08 GMT

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Ależ nie. Płacę na to, co ZUS przejada. Wiesz jaki porcent skłądki
    > idzie na utrzymanie pracowników ZUS-u?

    I co to ma do tematu dyskusji czyli bezrobotnych. Ci z ZUSu akurat
    pracuja:). Zacznij odpowiadac na pytania a nie zadawac w kazdym poscie
    kolejne.

    > W tym przypadku USA to moja mama, bo to jej Państwo jest winne i ja w
    > przyszłości. Więc ja rezygnuję z płacenia na spłatę długu wobec mojej
    > mamy, a także wobec mnie, a w zamian chcę, abym nie płacił na moją
    > mamę i na siebie. Proste?

    Nie. Zgazdza sie w tym porownaniu USA to twoja mama a ty Polska. Problem w
    tym, ze ty mozesz w takim ukladzie chciec co tylko ci sie podoba. No
    chyba, ze przekonasz wszystkich emerytow (USA) do tego, zebysmy my nie
    musieli splacac pieniedzy, ktore oni kiedys panstwu pozyczyli. Proste?

    > Nie. Nie mogą. Moja głowa w tym, żeby były cenionymi pracownikami.
    > Niekoniecznie w tym kraju.

    Jasne twoje dzieci nie moga tez zostac narkomanami, bo twoja w tym glowa.
    Masz rowniez nieograniczona wladze nad losem i jak cos zaplanujesz to
    napewno tak bedzie. Zapytaj ojca dowolnego narkomana, czy dopuszczal
    mozliwosc, ze jego dziecko zostanie uzaleznionym. Sluchaj, ty naprawde
    mozesz sobie planowac wszystko. I calkiem fajnie sobie planujesz. Tylko to
    jak prognoza pogody na grodzien 2003 roku. Nie znasz mnostwa niewiadomych.

    > Tam nikt nie zmusza pracującego do tego, żeby łożył na warchołów. Jak
    > król chce, to płaci. Ale nikt go nie zmusza.

    Krol placi? Z wlasnej kieszeni? Zartujesz? A kiedy on tyle zarobil? A moze
    ta kasa z podatkow... e napewno nie. Krol nie byl warcholem to zarobil a
    teraz za ta kase utrzymuje panstwo bo taki z niego filantrop.

    > Nic nie poradzę, że chcesz, abym wśród państw, gdzie panuje ustrój
    > polegający na odbieraniu pracvowitym i dawaniu leniwym wskazał takie,
    > które tak nei robi.

    No to masz przerabane. Polska ma w konstytucji zapisany ustroj
    demokratyczny. W polaczeniu z twoim zdaniem powyzej daje to dowod, ze
    leniwym zawsze bedzie tu lepiej. Wiec moze skoro im tak dobrze to sam sie
    przenies na zasilek?

    > Zostań tam przedsiębiorcą :-) 80% podatku.

    Zostan katolikiem w Arabii Saudyjskiej. Chyba ich tam mniej niz
    przedsiebiorcow w Szwecji. I chyba Szwedzi ogolnie nie nazekaja na swoje
    panstwo?

    > Po co - na razie mi tutaj dobrze :-) A narzekać mam prawo :P

    To jest sprzecznosc. Jak ci dobrze to po co klamiesz bez przerwy jak ci
    zle?