PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Sun, 15 Dec 2002 21:18:37 GMT

    Dnia 15 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Kłopot w tym, że jeżeli komuś się takowe 'ubezpieczenie' nioe opłaca,
    > to i tak musi go płacić.

    Jak w kazdym cywilizowanym panstwie. (Z wyjatkiem Arabii Saudyjskiej). Z
    ZUSU to placisz na glownie na przyszla emeryture swoich rodzicow. Im tez
    chcesz zabrac?

    > Czym innym jest pomoc, a czym innym 'pomoc' państwa, czyli wydawanei
    > pieniędzy rozsądnym ukradzione na potrzeby nierozsądnych.

    Duza czesc tych ludzi jest bezrobotna nie z wlasniej winy. Masz do wyboru
    albo zapewnic im minimum socjalne, albo miec swiadomosc tego, ze czlowiek,
    ktory nie ma nic do stracenia moze byc niebezpieczny. Patrz Argentyna.
    Swoja droga chyba bylo kiedys jakies referendum na temat konstytucji. Jak
    glosowales?

    > Arabia Saudyjska.

    Mam mieszane zdanie na temat tego kraju. Znasz inne. Najlepiej bardziej
    demokratyczne?

    Pozdr. Shrek.