PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-16 15:29:16
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Nie ma czego. Zmarli nie pobierają emerytury

    Przykro mi.

    , zaś zamiast płacić
    > zlodziejom z ZUS-u wolę bezpośrednio utrzymywać moja mamę. Jak na
    > razie płacę 10 razy więcej złodziejom, niz oni mojej mamie.

    Podaj jakies dane statystyczne udowadniajace, ze z Zusu idzie 10 razy
    wiecej kasy dla bezrobotnych niz emerytow (no chyba ze rencisci to tez
    zlodzieje, choc niektorzy (ci ci wyludzaja) na pewno). Sprawe Prokomu
    pomine bo zdaje sie w tym zdaniu zlodzieje==bezrobotni.

    > 100% bezrobotnych jest bezrobotnych z własnej winy.

    Na ten temat to juz nikt nic madrego (ani glupiego, bo takie glosy tez
    padaly) nie powie, zeby cie przekonac. Na kazdy argument powtarzasz w
    kolko ta samo (no moze masz trzy) wyklepana formulke w ktorej nie ma ani
    jednego logicznego argumentu. Ja w takim razie koncze dyskusje na ten
    temat.

    > Bardziej złodziejskie? Wybacz, ale nie mam zamiaru ograniczać się do
    > krajów gdzie jedni okradaja innych.

    Demokracja==zlodziejstwo? No swietnie. Czlowieku podaj mi wreszcie w
    ktorym kraju zastosowano twoje gennialne metody. I jesli mozna prosic to
    niech bedzie to kraj do ktorego choc czesc ludzi (z wyjatkiem ciebie)
    bedzie sie chciala przeprowadzic. A i jeszcze dorzuc na ten temat jakiegos
    linka. Gdybys chcial podac Irlandie to przypominam, ze w twoim Idealnie
    Prostym Kraju Natychmiastowego Dobrobytu zlikwidowales juz naklady z
    budzetu na edukacje.

    Pozdr. Shrek.