PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
  • Data: 2002-12-02 08:02:35
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...gazeta.pl...

    > Pytanie - po co facet majacy wlasne zaklady o odpowiedniej mocy
    > produkcyjnej kupuje jeszcze trzy inne zaklady biorac na to kredyt
    > komercyjny w wysokosci 600 mln zl?.

    Odpowiedź : Na pewno w tym swój interes miał. Gdyby nie miał, to by tego nie
    robił. A ponieważ jest to jego własność, to nic nam do tego.
    On nikogo w ten sposób siłą do niczego nie zmusza - w przeciwieństwie do
    pracowników, którzy przemocą fizyczną chcą wymóc swój interes.

    > ...wskazuje, ze ten zaklad tylko przeszkadzal
    > nabywcy.

    Jeżeli ja zatrudniam sprzątaczkę do mieszkania i w pewnym momencie zaczyna
    mi ona przeszkadzać, to ją zwalniam. I nie mów mi, że jestem krwiopijczym
    kapitalistą, bo wtedy Tobie też każę zatrudnić sprzątaczkę - mimo, że Tobie
    to się nie opłaca.

    Rafał