PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oświadczenie o niekaralności....

  • 1. Data: 2002-08-21 18:46:19
    Temat: Oświadczenie o niekaralności....
    Od: "Aldona" <a...@p...onet.pl>

    Jako jeden z wymogów pewien pracodawca zażyczył sobie takie oto coś :
    "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie".
    Jak myślicie napisac wprost jak leci , czy cos dodać i jak to ma wyglądać -
    jakis dodatkowy nagłówek czy zwyczajnie : oświadczenie?
    Pozdrawiam
    Aldona

  • 2. Data: 2002-08-21 21:19:06
    Temat: Re: Oświadczenie o niekaralności....
    Od: "KBK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Aldona" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wyglądać -
    > jakis dodatkowy nagłówek czy zwyczajnie : oświadczenie?

    Oświadczenie o niekaralności bierze się z jakiegoś urzędu (+50pln). To jest
    wyciąg z twojej kartoteki czy nie siedziałaś w kiciu albo nie miałaś jakiejś
    prawy w sądzie za przestępstwo umyślne. Jeśli miałaś i dostałaś wyrok w
    zawieszeniu to i tak po kilku latach jest to wymazywane z kartoteki.

  • 3. Data: 2002-08-21 22:05:24
    Od: a...@i...com.pl (Andrzej Briske)

> [...]
    wyglądać -
    > jakis dodatkowy nagłówek czy zwyczajnie : oświadczenie?

    Faktycznie dziwny pracodawca .
    A może chodziło mu o tak zwany CRS - czyli zaświadczenie z Centralnego
    Rejestru Skazanych - wydają Sądy Rejonowe o niekaralności .

  • 4. Data: 2002-08-21 22:15:31
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    w urzedach publicznych czesto zadaja...

    i nie mylic prosze OSWIADCZENIA kandydata z ZASWIADCZENIEM wydawanym w
    urzedzie jakimstam ...

    Looki

  • 5. Data: 2002-08-21 22:30:39
    Od: "Michał Zienkiewicz" <a...@w...pl>

    Hej,

> [...]
    wyglądać -
    > jakis dodatkowy nagłówek czy zwyczajnie : oświadczenie?

    Otoz wlasnie... Czy chodzi o OSwiadczenie, czy o ZASwiadczenie? Pierwsze
    pisze oswiadczajacy, po drugie trzeba sie udac do Krajowego Rejestru Karnego
    (tak, zmienili nazwe) przy ul. Zwyciezcow 34 we Wszawie (pod nr 913 podadza
    do nich telefon, teraz go nie pamietam), na miejscu kupuje sie znaczek za 50
    zl i wypelnia jakies paskudztwo, trzeba miec dowod osobisty. Zaswiadczenie
    jest wtedy od reki. Urzad jest krotko czynny, chyba 9-14.30 (skandal, nie?)

    Pozdrawiam,

    Michal Zienkiewicz

    PS. Odwiedzcie kiedys www.biuroaktuarialne.com (a co, lameria sie reklamuje,
    to ja nie moge?)

  • 6. Data: 2002-08-21 22:33:54
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako KBK pisująca spod adresu
    <d...@w...pl> napisała:

> [...]
    > miałaś jakiejś prawy w sądzie za przestępstwo umyślne. Jeśli miałaś i
    > dostałaś wyrok w zawieszeniu to i tak po kilku latach jest to

    Pliz - czytaj ze zrozumieniem. To o czym piszesz to Z A Ś W I A D C Z E
    N I E. Oświadczenie pisze się samemu.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 7. Data: 2002-08-22 07:03:05
    Od: "Aldona" <a...@p...onet.pl>

    > Pliz - czytaj ze zrozumieniem. To o czym piszesz to Z A Ś W I A D C Z E
    > N I E. Oświadczenie pisze się samemu.

    Czyli rozumiem ,że mam napisac je sama i po urzedach biegac nie muszę.
    Dzieki.
    Aldona.

  • 8. Data: 2002-08-22 07:40:32
    Od: "teos" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Aldona
    >
    > Wystarczy ze napiszesz naglowek "Oswiadczenie" a ponizej:
    "Ja, niżej podpisany Jan Nowak legitymujący się dowodem osobistym WL15 47
    800 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
    korzystam z pełni praw publicznych
    Podpis wlasnoreczny.

  • 9. Data: 2002-08-22 08:19:11
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Faktycznie dziwny pracodawca .

    Nie dziwny tylko pewnie jakis urzad publiczny np. z biuletynu Urzedu Sluzby
    Cuwilnej ;)))

    Pozdrawiam,

    AM

  • 10. Data: 2002-08-22 21:42:01
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    <t...@l...com.pl> wrote:

    > Czyli rozumiem ,że mam napisac je sama i po urzedach biegac nie
    > muszę. Dzieki.

    Lepiej się upewnić, czy pracodawcy nie chodzi jednak o zaświadczenie.
    Teraz wiele firm sobie to życzy , właściwie bez uzasadnienia.
    Coś mi się nie chce wierzyć, żeby ktoś żądał _oświadczenia_
    o niekaralności.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]