PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres próbny na czarno ?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 12:04:18 +0200

    SLaw [Mon, 12 Jul 2004 09:46:28 +0200]:

    > Czy potrafisz juz od razu wszystko co stali pracownicy firmy?
    > Nic a nic sie nie bedziesz uczyl? Bo jesli tak to prawdopodbnie
    > nie przyniesiesz zadnych kozysci dla firmy w ciagu tego misiaca,

    No dobra, ale chwila moment: z tego co zrozumialam to on ma
    dostac wynagrodzenie za ten miesiac tylko bez papierka na to
    ze tam pracuje. Jaki jest w zwiazku z tym problem zeby dac
    na ten miesiac umowe-zlecenie na przyklad na kwote nieco moze
    mniejsza niz umowiona -- jesli zamierza ja wyplacic to nie
    powinien miec z tym problemu, nie uwazasz?

    Wtedy nawet jesli sie okaze ze pracownik po dwoch tygodniach
    spocznie na laurach, rozwiazanie umowy nie stanowi wielkiego
    problemu -- a pracuje legalnie.

    > a jest nawet ryzyko ze cos popsujesz.

    No to w tym przypadku praca na czarno pracodawcy w ogole sie
    nie oplaca -- bo jak cos popsuje i zrobi straty to niby jak
    ma od niego te straty sciagnac? Przeciez sie nie przyzna ze
    tak na prawde to on tam pracowal tylko ze bez umowy ;)

    > Przyjmowanie pracownika jest pewna inwestycja w ktora trzeba
    > troche na poczatku dolozyc.

    Ehh chyba wszystko co jest zwiazane z jakakolwiek dzialalnoscia
    to inwestycja do ktorej na poczatek glownie dokladasz ;) Moim
    zdaniem propozycja pracy na czarno dla kogos kogo podobno ma sie
    zamiar zatrudnic legalnie jest raczej dziwna.

    > Ale jesli faktycznie bedziesz sie staral i sporo sie nauczysz
    > to warto zaryzykowac bo napewno nikt cie w ciula nie zrobi

    Jesli sie kogos nie zna, nie pracowalo z nim, nie wie jak on
    faktycznie podchodzi do platnosci to na prawde sadze ze lepiej
    miec glejt na 1K niz ustna umowe na 2K -- bo to drugie jest
    czysto wirtualne...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl