PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
  • Data: 2004-07-13 09:26:23
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "Art" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja wam napisze inna ciekawostke, !

    Do mojej kolezanki przyszla dziewczyna do pracy i od razu zaznaczyla
    (pracownica) ze chce pracowac na czarno !!!

    A wiecie dlaczego ? dlatego ze dostawala niezla kwote jako matka wychowujaca
    samotnie dziecko i kazdy dodatkowy dochod obnizalby lub eliminowalby wyplate
    swiadczenia na dziecko !

    Wiek punk widzenia zalezy od miejsca siedzenia. Jestes pracodawca penie
    bardziej przedsiebiorczy i zaradny to zatrudniach i robisz tak by wyzyc.
    Jestes zaradnym pracownikiem szukasz do skutku az znajdziesz - i bez obrazy
    nie jestes zaradny bierzesz co jest - takie realia !

    Pozr. Art