PracaGrupypl.praca.dyskusje › chyba jest coraz gorzej

  • 31. Data: 2004-01-23 15:38:56
    Temat: Re: Oj Aga, Aga .................
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(...)" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.000007a3.40113d4a@newsgate.onet.pl...

    > Może jak to napisał Ziutek, winna się i takimi ogłoszeniami zainteresować
    będąc
    > na skraju ubóstwa i ..... nie przebierając w ofertach.

    Rany julek, o to mi od poczatku chodzi!!!

    > Rynek pracy jestr ciężki - uważaj abyś i Ty w takich okolicznościach się
    nie
    > znalazła

    Juz Ty sie o mnie nie boj;)

    Pzdr,
    Aga

  • 32. Data: 2004-01-23 15:44:03
    Od: "(...)" <f...@w...pl>

    > Juz Ty sie o mnie nie boj;)
    >
    > Pzdr,
    > Aga

    Nie boję się o Ciebie, ale dość wymowny masz adres internetowy.
    Może dziewcze to, będąc na skraju ubóstwa nie jest wstanie sprostać takim
    wymogom przyszłego pracodawcy :)

    Pozdrawiam
    (...)

  • 33. Data: 2004-01-23 15:49:58
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:buquj1$gcm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ludzie zastanówcie się! Wszystkim z takimi durnymi propozycjami, gorącą
    > życzę, by sami
    > znaleźli się w podobnej sytuacji, nie ma to jak przekonać się na własnej
    > skórze!!!

    Rety, nastepna:-/ Skad w Tobie tyle zawisci dziewczyno? Przeciez nikt nikogo
    nie wysyla na ulice - ja rozumiem, ze kazdy chcialby miec przyjemna prace za
    niezla kase, ale sa sytuacje w ktorych trzeba schowac dume do kieszeni i
    spojrzec na swiat realnie.
    Ja po prostu nie kupuje stwierdzenia: jestem bez grosza, ale handlowac nie
    bede (i nie mowie o handlu wlasnym cialem). Znaczy sie nie jest jej jeszcze
    tak zle, tylko wciska kit biorac pracodawce na litosc. A oni tego bardzo nie
    lubia.
    Poza dziewczyna nic nie pisze o akwizycji - pisze o pracy handlowca. Fakt,
    niektorzy nieco naduzywaja tego pojecia, ale to jeszcze nie powod zeby te
    dwie dzialki wrzucac do jednego wora.

    Poczytaj sobie biografie ludzi sukcesu - zobacz jak zaczynali. Przekonasz
    sie, ze nie padly tu zadne durne propozycje...

    Pzdr,
    Aga

  • 34. Data: 2004-01-23 15:51:23
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Nie boję się o Ciebie, ale dość wymowny masz adres internetowy.

    Cudne, po prostu cudne:))
    (lepsze to niz zostac aga9128713921:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Aga

  • 35. Data: 2004-01-23 16:18:54
    Od: "(...)" <f...@w...pl>

    > Cudne, po prostu cudne:))
    > (lepsze to niz zostac aga9128713921:)
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Aga

    Tu może i masz rację, aczkolwiek wielce wymowe jest "critique".

    Równie serdecznie pozdrawiam
    (...)

  • 36. Data: 2004-01-23 16:32:54
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Tu może i masz rację, aczkolwiek wielce wymowe jest "critique".

    A nie mylisz przypadkiem z criticism?:))
    Poza tym to tylko skrot, ktory sie fajnie zlozyl;)

    Pzdr,
    Aga

  • 37. Data: 2004-01-23 19:10:14
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej i mam nadzieje, ze bedzie jeszcze
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > A powinni zajac sie doskonaleniem swoich umiejetnosci.
    > Przyklad 1: dziewczyna ze znajomoscia worda i szybkim pisaniem nie umie
    > poprawnie powstawiac przecinkow - szuka pracy biurowej
    > Przyklad 2: facet "ucze sie do FCE" podejmie sie tlumaczen (o zgrozo)
    > Przyklad 3: ambitna dziewczyna na skraju ubostwa absolutnie nie chce byc
    > handlowcem ani agentem ubezpieczeniowym (chyba szeroki bardzo ten skraj)
    >
    > Co drugi czlowiek albo nie ma kwalifikacji, albo nie wie co chce robic.

    Zwrocilem uwage dokładnie na te same ogłoszenia...
    Niedawno mialem nieprzyjemnosc przeprowadzenia rekrutacji, gdzie jedyna
    oczekiwana umiejetnoscia byla znajomosc jezyka obcego. Tak bezczelnej grupy
    mlodych ludzi w zyciu nie widzialem, i mam nadzieje, nie zobacze wiecej.
    Chcialbym powiedziec wszystkim - ludzie, pracodawcy daja Wam prace nie po
    to, zebyscie mieli za co zyc, ale po to, aby osiagnac natychmiast, albo w
    perspektywie policzalnego okresu czasu, wymierny zysk. Nie mowcie
    pracodawcy, ze:
    - własciwie to nie wiecie, co Was interesuje, a podanie zlozyliscie dlatego,
    ze nikt nigdy od 10 lat nie szukal kogos ze znajomoscia rumunskiego (tu wloz
    dowolna inna dziwna znajomosc);
    - jesli ktos zadaje Wam pytanie, to na nie odpowiadajcie, lub jesli nie
    znacie odpowiedzi, powiedzcie, ze nie , i nie wymyslajcie idiotycznych
    zartow;
    - jesli startujesz do firmy o jakimkolwiek profilu, to musisz wiedziec, czym
    sie ona zajmuje, i rodzaj wykonywanych czynnosci musi Ci odpowiadac albo
    przynajmniej udawaj, ze Cie interesuje;
    - nie mow, ze to wina : rzadu, systemu, komunizmu, ze nie masz pracy, bo
    czlowiek , ktory z Toba rozmawia ja ma i najprawdopodobniej bedzie innego
    zdania;
    - nie wysylaj CV na "odpierdol sie", nie wysylaj kopii CV napisanego na inna
    okazje, z data sprzed roku, z nieprawdziwymi danymi. Daty dzialan MUSZA
    logicznie ze soba wspolgrac. Nie pisz o zainteresowaniach, jesli jestes
    nudnym bezmozgiem ich pozbawionym, bo byc moze ktos Cie o nie zapyta - tylko
    dlatego, ze sam je podziela, i sie okaze, ze z tego zakresu tez nic nie
    wiesz;
    - nie wymyslaj, ze znasz jakis jezyk na jakims wysokim poziomie, biegle zna
    jezyk osoba, ktora swobodnie wypowiada sie w nim na rozne tematy zycia
    codziennego, zawodowe, i conajmniej kilkadziesiat innych, pisemnie i ustnie,
    w tym przez telefon bez kontaktu wzrokowego z rozmówcą, jesli tak nie jest,
    mozesz najwyzej znac jezyk dostatecznie lub elementarnie. Jesli uczyl(a)ś
    sie jezyka 3 lata na lektoracie na studiach (np technicznych) lub 4 lata w
    liceum, to nie znasz go wcale i nie kłam, że jest inaczej.

    Mam nadzieje, ze bezrobocie siegnie odpowiedniego poziomu, i jednostki
    nieprzystosowane go zycia umra z glodu po prostu :(

    Wojtek
    (sam wielokrotnie bez pracy)

  • 38. Data: 2004-01-24 01:40:45
    Od: kris m <n...@t...rr.com>

    Chyba jednak nie jest tak zle. Co dwudziesty watek na tej grupie jest
    typu "Jak sie zwolinic z pracy?/Jak napisac wypowiedzenie?"
    Albo np taki watek nieco nizej: Ludzie ratujcie pracodawaca chce mnie z
    powrotem zatrudnic a ja wole isc na zasilek.
    kris

  • 39. Data: 2004-01-24 13:49:05
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Fotech wrote:

    > Zwrocilem uwage dokładnie na te same ogłoszenia...

    swieta racja :)

    m.

  • 40. Data: 2004-01-25 09:36:57
    Temat: Re: BZDURA !!!
    Od: j...@p...onet.pl

    Przeciez powyzszy opis kwalifikacjii to nie C.V. wysylane do pracodawcy tylko
    luzna wypowiedz na grupie!!!!!
    Przestancie sie czepiac czlowieka!
    Pzdr
    joni.