PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chyba jest coraz gorzej
    Date: Fri, 23 Jan 2004 16:49:58 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@systemy163.toya.net.pl

    Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:buquj1$gcm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ludzie zastanówcie się! Wszystkim z takimi durnymi propozycjami, gorącą
    > życzę, by sami
    > znaleźli się w podobnej sytuacji, nie ma to jak przekonać się na własnej
    > skórze!!!

    Rety, nastepna:-/ Skad w Tobie tyle zawisci dziewczyno? Przeciez nikt nikogo
    nie wysyla na ulice - ja rozumiem, ze kazdy chcialby miec przyjemna prace za
    niezla kase, ale sa sytuacje w ktorych trzeba schowac dume do kieszeni i
    spojrzec na swiat realnie.
    Ja po prostu nie kupuje stwierdzenia: jestem bez grosza, ale handlowac nie
    bede (i nie mowie o handlu wlasnym cialem). Znaczy sie nie jest jej jeszcze
    tak zle, tylko wciska kit biorac pracodawce na litosc. A oni tego bardzo nie
    lubia.
    Poza dziewczyna nic nie pisze o akwizycji - pisze o pracy handlowca. Fakt,
    niektorzy nieco naduzywaja tego pojecia, ale to jeszcze nie powod zeby te
    dwie dzialki wrzucac do jednego wora.

    Poczytaj sobie biografie ludzi sukcesu - zobacz jak zaczynali. Przekonasz
    sie, ze nie padly tu zadne durne propozycje...

    Pzdr,
    Aga