PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.

  • 21. Data: 2005-01-22 00:28:09
    Temat: Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <7d47thx9olfn$.3m1fospx1wuy.dlg@40tude.net>, Kyniu wrote:
    > Ech gdzie te czasy ze studia sluzyly studiowaniu. Nic dziwnego ze teraz
    > zycie studenckie ogranicza sie do upicia woda w akademiku z okazji zdania
    > sesji.

    No proszę, a ja głupi całe życie myślałem, że porządne studia sa po to,
    żeby się _uczyć_ - a ewentualnie przy okazji trochę "postudiować" ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 22. Data: 2005-01-22 00:32:37
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <hifId.6413$2e4.3441@news.chello.at>, Jarek aka Dzarko wrote:
    (..)
    > Ucz sie i pracuj do 30. Do 40 oslepnij, nabaw sie wrzodow, garba i
    > nerwicy. A wszystko po to, aby lepiej (dostatniej) zyc. Tylko po co,
    > jesli nie ma juz czasu i ochoty sie tym cieszyc?

    Wolny wybór - odwracając Twój wywód: nie bierz udziału, nie nabawisz
    się wrzodów, nie będziesz żył dostatniej, ale będziesz miał "czas i
    ochotę, żeby się cieszyć".
    Daniel

  • 23. Data: 2005-01-22 13:00:39
    Temat: Re: Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazu
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4987.0@uniprojekt.com.PL...

    > Smutna rzeczywistosc. Nie ma czasu na _ZYCIE_

    alez kochaaany, zycie ma racje bytu, tylko gdy uda Ci sie z niego wycisnac
    _praktyczne doswiadczenie_ gwarantujace...eeee. jak to lecialo? Ach, no
    wlasnie: " wymierne korzysci dla naszej firmy". W koncu - tylko po to sie
    zyje, nie? :(

    marek

  • 24. Data: 2005-01-22 14:45:23
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <41f24db0$0$96016$e...@p...plus.ne
    t> "marek" <m...@b...gmina> writes:
> [...]
    >_praktyczne doswiadczenie_ gwarantujace...eeee. jak to lecialo? Ach, no
    >wlasnie: " wymierne korzysci dla naszej firmy". W koncu - tylko po to sie

    No niestety nie!

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 25. Data: 2005-01-23 15:06:55
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-22, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > Wolny wybór - odwracając Twój wywód: nie bierz udziału, nie nabawisz
    > się wrzodów, nie będziesz żył dostatniej, ale będziesz miał "czas i
    > ochotę, żeby się cieszyć".
    A gdzieś pomiędzy jest złoty środek.

    Pozdrawiam
    Czesiu, który chyba takowy odnalazł :)