PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.

  • 1. Data: 2005-01-21 15:12:05
    Temat: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.
    Od: "Jakub Czyżkowski" <k...@s...pl>

    WROCŁAW/IT/wdrożeniowiec-programista systemu ERP

    Szybko rozwijająca się firma produkująca oprogramowanie wspomagające
    zarządzanie przedsiębiorstwem poszukuje osoby,
    która będzie prowadziła wdrożenia systemu klasy ERP oraz jego rozwój.

    Wymagamy:
    - chęci podejmowania i realizowania niełatwych zadań
    - chęci do nauki i szybkiego rozwoju
    - praktycznej znajomości C++ oraz narzędzia C++ Builder
    - praktycznej znajomości SQL (łącznie z trigerami i procedurami
    wbudowanymi), mile widziane doświadczenie z bazą Firebird/Interbase.

    Dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość zagadnień z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem (logistyka,
    magazynowanie, sprzedaż, finanse i księgowość)
    - dyspozycyjność

    Chętnie zatrudnimy studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta.

    Oferujemy:
    - pracę w młodym, dynamicznym zespole
    - stałe zatrudnienie
    - zdobycie praktycznych doświadczeń podczas realizacji projektów
    wdrożeniowych,
    - szkolenia z zakresu funkcjonalności oprogramowania klasy ERP,
    - możliwość samorealizacji i realizacji ambitnych zadań
    - stałe wynagrodzenie i premie za poprawnie i terminowo realizowane projekty

    Forma zatrudniania: okres próbny - umowa o dzieło/zlecenie, później - umowa
    o pracę.

    Oferty zawierające CV, list motywacyjny prosimy przesyłać na adres
    p...@s...pl z tematem "Programista - wdrożeniowiec ERP"

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na tylko wybrane oferty.

    W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy przez SENTE Systemy Informatyczne dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie
    danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr. 133 Poz. 883)"

    SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
    ul. Mikołowska 98
    51-515 Wrocław

  • 2. Data: 2005-01-21 15:59:51
    Od: b...@w...pl

    skoro nie poszlo na pl.praca.oferowana sprobuj na alt.pl.praca.oferowana -
    tam raczej wejdzie

  • 3. Data: 2005-01-21 16:30:02
    Od: "perfidia" <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jakub Czyżkowski" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > WROCŁAW/IT/wdrożeniowiec-programista systemu ERP

    > (....)- stałe wynagrodzenie i premie za poprawnie i terminowo realizowane
    projekty

    Hehhe jednym słowem- zapomnij o premii, bo jeszcze się nie spotkałam z
    "terminowo zrealizowanym projektem". Takie projekty z założenia się
    przeciągają. Pytanie nie "czy" tylko "o ile" się przedłużą.

    Pozdrawiam
    Perfidia

  • 4. Data: 2005-01-21 16:31:09
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    nie przeszlo z powodu zle skonfigurowanego czytnika, brak zdefiniowania strony
    kodowej
    t.

  • 5. Data: 2005-01-21 18:45:24
    Od: "Jakub Czyżkowski" <k...@s...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nie przeszlo z powodu zle skonfigurowanego czytnika, brak zdefiniowania
    strony
    > kodowej
    > t.

    Dzięki - to akurat wiem, ale na tamtą grupe nie wysyłałem z Outlook Expresa
    tylko ze strony niusy.onet.pl - wiem, ze z Outlooka nie ma ustawianej strony
    kodowej. Tutaj to nie jest takie ważne.

    Swego czasu juz ze strony niusy.onet.pl wysyłałem i pokazało się.

    Dzięki za zainteresowanie.

    Pozdro
    Qubeczek

  • 6. Data: 2005-01-21 18:48:15
    Od: "Jakub Czyżkowski" <k...@s...pl>

    Użytkownik "perfidia" <p...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "terminowo zrealizowanym projektem". Takie projekty z założenia się
    > przeciągają. Pytanie nie "czy" tylko "o ile" się przedłużą.

    Co w naszej firmie rozumie się za "poprawnie i terminowo" relizowane
    projekty możesz dowiedzieć sie na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Nikt tu nie jest małoskowy.

    Pozdro
    Qubeczek

  • 7. Data: 2005-01-21 18:50:44
    Od: "Qubeczek" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > skoro nie poszlo na pl.praca.oferowana sprobuj na alt.pl.praca.oferowana -
    > tam raczej wejdzie

    Dzięki,
    a jaki serwer niusów to obsłguje (bo na news.onet.pl tej grupy nie ma :-(

    Pozdro
    Qubeczek

  • 8. Data: 2005-01-21 19:28:28
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 16:12:05 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jakub Czyżkowski
    napisal(a):

    > Chętnie zatrudnimy studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta.

    Fikne zaraz na podloge i dlugo sie bede turla. Student ktory

    > - praktycznej znajomości C++ oraz narzędzia C++ Builder
    > - praktycznej znajomości SQL (łącznie z trigerami i procedurami
    > wbudowanymi), mile widziane doświadczenie z bazą Firebird/Interbase.

    czyli przeparcowal dwa, trzy lata nad projektami bo jak innaczej mowic o
    praktycznej a nie jedynie teoretycznej wiedzy, a do tego

    > - znajomość zagadnień z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem (logistyka,
    > magazynowanie, sprzedaż, finanse i księgowość)

    czyli ma albo drugi fakultet (jakies teoretyczne podstawy) albo tworzyl
    oprogramowanie klasy ERP (znowu lata doswiadczenia). Po prostu nie moge jak
    czytam takie ogloszenia. A tak BTW gdzies mi umknal dopisek o koniecznosci
    znajomosci jezyka angielskiego w stopniu przynajmniej dobrym by moc
    zapoznawac sie z dokumentacja.

    I przy okazji prosilbym o wyjasnienie zapisu

    > - dyspozycyjność

    bo mi to brzmi jak "i bedziesz zapierdalal 24h jak bedzie sie nam termin na
    glowe walil".

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 9. Data: 2005-01-21 19:35:42
    Od: "rafalm" <nospam_wielkiwafel_nospam@_op_._pl_>

    Użytkownik "Kyniu" napisał:

    > bo mi to brzmi jak "i bedziesz zapierdalal 24h jak bedzie sie nam termin
    na
    > glowe walil".

    no to juz wiemy dlaczego p.p.o jest moderowana, gdyby ludzie mogli
    odpowiadac na te ogloszenia to pracodawcy gesto musieli by sie tlumaczyc :)

    pozdrawiam
    rafalm

  • 10. Data: 2005-01-21 19:37:00
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    napisal(a):

    > Chętnie zatrudnimy studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta.

    To jeszcze raz ja przyszedlem sie czepiac - w sumie to fajny eufemizm - ale
    czy nie uczciwiej byloby napisac 'zatrudnimy frajera za grosze i kazemy mu
    sie cieszyc ze dzieki nam zdobywa zatrudnienia'. Mechanizm zatrudniania jak
    najmlodszych pracownikow, koniecznie takich samotnych (zreszta ta
    dyspozycyjnosc chyba ma tez znaczyc ze taki co to nie musi sie dziecmi
    zajmowac) i najlepiej z dala od domu jest bardzo dobrze opisany w "No
    logo". Polecam lekture potencjalnym pracownikom zanim dadza sie zaprzac w
    kierat.

    Kyniu

    --
    _ __ _