PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez internet

  • 11. Data: 2004-09-05 17:47:50
    Temat: Re: Odp: praca przez internet
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 18:09:38 +0200, Miraz <p...@o...pl> napisał:

    > A na jakim stanowisku pracujesz, ze pracodawca ci pozwala w ten sposob
    > pracowac?

    Kiedys ( z rok temu) na pl.biznes przy okazji dyskusji na temat
    oprogramowania udostepnianego na zasadzie miesiecznej dzierzawy za
    "stanowisko" programu znajdujacego sie na serwerze wlasciciela, ktos dal
    namiary na konkretny program, ktory tak podnajmuje jakas firma ksiegowa,
    ktorej pracownice/zlecewnice loguja sie z domu i obrabiaja pobrane z firmy
    papiery.
    W zaleznosci od ilosci zlecen firma ksiegowa wspolpracuje ze zmienna
    liczba klepaczy,oplacajac zmienna ilosc licencji stanowiskowych, nie
    inwestujac w sprzet ani w duzy lokal.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-09-05 18:04:36
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdu7p0au4iukdk@krzysztofc...

> [...]
    > namiary na konkretny program, ktory tak podnajmuje jakas firma ksiegowa,
    > ktorej pracownice/zlecewnice loguja sie z domu i obrabiaja pobrane z

    A jesteś w stanie przypomnieć sobie coś więcej o tym wątku? Bo mnie
    zaciekawiło, a wyguglać mi się nie udało...

    Sigurd

  • 13. Data: 2004-09-05 18:17:47
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 20:04:36 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > A jesteś w stanie przypomnieć sobie coś więcej o tym wątku? Bo mnie
    > zaciekawiło, a wyguglać mi się nie udało...

    w temacie bylo cos o czasowych licencjach - autor watku dopytywal sie, czy
    byloby zainteresowanie i jeden z postow w odpowiedzi podawal ten przyklad
    lacznie z linkiem do stron autorow programu na ktorej w liscie
    referencyjnej byla miedzy innymi firma o ktorej wspomnialem.
    Program mozna bylo kupis typowo do siebie na serwer, a mozna bylo rowniez
    uzywac tak jak wspomnialem na serwerze producenta.
    tez bym musial goglac - ale na pewno pl.biznes

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 14. Data: 2004-09-06 08:38:09
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Miraz wrote:

    > A na jakim stanowisku pracujesz, ze pracodawca ci pozwala w ten sposob
    > pracowac?

    Umowa na DG, więc stanowisko nieokreślone. Generalnie: dbam o
    bezawaryjność i o to żeby inni pracownicy mogli po prostu siąść i
    pracować na komputerach.

    > Masz bujną wyobraznie, moze zostaniesz artystą. :o

    Rozwiniesz ? Bo jakoś nie widzę zwiążku. Sugerujesz ze czytanie reklam
    to praca ? :)

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 15. Data: 2004-09-06 17:06:07
    Temat: Odp: Odp: praca przez internet
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Użytkownik Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:chh7uq$fni$...@n...onet.pl...

    > Umowa na DG, więc stanowisko nieokreślone. Generalnie: dbam o
    > bezawaryjność i o to żeby inni pracownicy mogli po prostu siąść i
    > pracować na komputerach.

    Ciekawe zagadnienie: rozwiazywanie problemow sieciowych przez siec.

    > Rozwiniesz ? Bo jakoś nie widzę zwiążku. Sugerujesz ze czytanie reklam
    > to praca ? :)

    A ty, usmiechaty, grasz juz role idioty? Bo jakoś nie widze zwiazku
    przyczynowo-skutkowego twojego rozumu z inteligencją. Byc moze sie
    rozminales, jak czytales reklamy. I jak jeszcze masz cos dopowiedzenia to
    sie streszczaj.

  • 16. Data: 2004-09-07 07:00:23
    Temat: Re: Odp: Odp: praca przez internet
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Miraz wrote:

    > A ty, usmiechaty, grasz juz role idioty? Bo jako? nie widze zwiazku
    > przyczynowo-skutkowego twojego rozumu z inteligencj?. Byc moze sie
    > rozminales, jak czytales reklamy. I jak jeszcze masz cos dopowiedzenia to
    > sie streszczaj.

    Masz jakieś problemy z literkami ? Pytanie było proste: Czy Twoim
    zdaniem czytanie reklam to praca ? Skup się.

  • 17. Data: 2004-09-09 09:28:42
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:chjmjt$8t9$1@news.onet.pl...

    > Masz jakieś problemy z literkami ? Pytanie było proste: Czy Twoim
    > zdaniem czytanie reklam to praca ? Skup się.

    Pojeb.....lo cie juz calkiem? Idz do lekarza, to popracujecie nad twoim
    czytaniem reklam. A z literkami pomoze ci drugi
    specjalista. Zawsze jest szansa na poprawe. Powodzenia !