PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaległe wynagrodzenie - PIP

  • 1. Data: 2004-09-02 09:45:22
    Temat: Zaległe wynagrodzenie - PIP
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Witam,
    Niestety wpakowałam się do firmy w której nie płacą. Na szczęście już
    zakończyłam z nimi współpracę jednak zalegają mi z wypłatą dwóch wynagrodzeń
    oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop:(
    W związku z tym mam trzy pytania do Grupowiczów:
    - czy ktoś może wie gdzie w sieci znajdę wzór pisma do PIP - informacją o
    niewypłaceniu wynagrodzenia?
    - orientujecie się może ile trwa taki proces egzekucji pieniążków (chodzi o
    W-we)
    - i ostatnie - Na umowie o prace oprócz wynagrodzenia miałam napisane o
    zwrocie ryczałtowym za korzystanie ze służbowego samochodu oraz telefonu
    komórkowego (w sumie 900PLN miesięcznie). Czy również o te pieniążki mogę
    się ubiegać w PIP-e?

    z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    pozdr.
    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 2. Data: 2004-09-02 09:48:10
    Temat: Re: Zaległe wynagrodzenie - PIP
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

> [...]
    > komórkowego (w sumie 900PLN miesięcznie). Czy również o te pieniążki mogę

    ups... chodzi oczywiście o prywatny samochód i prywatny telefon komórkowy

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137